На 20 октомври стартира поредният седми курс на London school of PR у нас.
Програмата на обучението предлага нови знания и умения, свързани с мениджмънт на репутацията, ролята на социалните мрежи в PR и новите технологии в комуникациите, стейкхолдър мениджмънт, мениджмънт на промяната и др.
Идеята на курса е тези нови теми да бъдат интегрирани в традиционните модули като връзки с медиите, спонсорства, стратегическо планиране, кризисен мениджмънт, интегрирани маркетингови комуникации, вътрешни комуникации и др.
От LSPR твърдят, че курсът е подходящ за всички, които сега правят първи стъпки в сферата на PR, но и ще разкрие нови възможности за вече работещи PR специалисти.
Преподаватели са български и международни специалисти, сред тях – Ирена Комитова, чиято кариера включва позиции като изп. директор на Oriflame Bulgaria, вицепрезидент „Маркетинг и продажби” в Allianz Bulgaria Holding, изпълнителен директор на Kamor Auto и др.; Людмил Каравасилев, PR Manager в ОББ, Дария Минева от Е.ON и др.
Един от интересните нови модули е "Протокол" с водещ Мария Касимова, която е била главен редактор на Capital Light, сп. ELLE, сп. НЕЯ.
Стремежът на курса е участниците да бъдат информирани за това как най-добре да използват PR. Продължителността на базисното ниво е 16 модула.
След успешно завършване на курса всеки участник получава европейски сертификат.
От септември миналата година London School of PR е пълноправен член на Института за квалификация и професионално обучение във Великобритания и курсовете му са сертифицирани според неговите изисквания.
Институтът е първият международен професионален институт във Великобритания, който предлага акредитиране на обучения и обучителни програми.
LSPR съществува от 1992 година, има представителства в над 20 страни и предлага изключително високо ниво на специализирано и сертифицирано обучение в Европа в сферата на PR, Интегрирани Маркетингови Комуникации и Управление на Репутацията.
LSPR e част от Медиийната група David Game, която предлага курсове за обучение в различните сфери на медиите, включително интегрирани маркетингови комуникации, издателска дейност, журналистика и филмова индустрия.
Като част от тази медиийна група, училището по PR е специализирано в организирането на курсове и обучения, съобразени със съвременните течения в областта на PR.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.