Преди 2 седмици в Инвестор.БГ АД получихме запитване за партньорство от МЗ за популяризиране на анти-СПИН кампания с прословутия вече клип… Специализираният в познаването на тийнейджърската аудитория сайт Тeenproblem.net, както и цялата група категорично отказахме да подкрепим така реализираната кампания.
Клипът, с който беше даден фалстарт на Националната информационна анти-СПИН кампания, говореше за възможността от заразяване със СПИН чрез "влизане през парадния вход, през задния двор или евентуално през свирката" при неизползването на презерватив.
Статията в Dnes.bg за ден събра стотици негативни мнения за начина на предаване на посланието на тази кампания и показваше силно негативното отношение на обществото към използвания език.
Понеже проблемът е наболял и заслужава място и дискусия в интернет пространството, защото сме загрижени за тийнейджърите и за това те да осъзнават необходимостта от употребата на презерватив, намирайки за точна кампанията на рекламна агенция The Smarts срещу анти-СПИН клипа на МЗ, се свързахме с тях, за да реализираме интернет кампания с друг криейтив на сайта www.teenproblem.net/spin.
Вярваме, че така представени нещата, ще изградят една по-добра представа за взаимоотношенията между мъжа и жената, за секса, за любовта.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.