Специалното предложение е част от политиката на ексклузивния вносител на корейската марка Индустриал Комерс ЕООД за осигуряване на качествено сервизно обслужване и уникални гаранционни условия.
При закупуване на автомобил клиентите получават като подарък Златна карта, която им осигурява безплатна пътна помощ за територията на страната и в Европа. Сертификатът се издава със съдействието на “Национална служба за пътна помощ” към СБА.
Уникалната услуга позволява безплатна пътна помощ до оторизиран сервиз на Hyundai, както и еднократно подаване на ток и ремонт на пътя. Златната карта гарантира, че в случай на повреда в рамките на населено място механиците на Hyundai пристигат за 30 минути, а извън – до един час.
В случай на лека пътна повреда ремонтът на автомобила се извършва на място, а ако случаят е по-тежък, колата се извозва до най-близкия оторизиран сервиз на марката Hyundai.
При по-сериозна повреда зад граница се осигурява една безплатна нощувка за водача на автомобила и един придружител. Ако ремонтът не може да бъде отстранен в рамките на 48 часа, Hyundai предоставя автобусни или влакови билети до София за водача на автомобила и един придружител.
“Златната карта важи за период от 12 месеца, след което може да бъде подновена. Индустриал комерс се ангажира да предоставя пътна помощ на новите си клиенти за целия гаранционен период – 5 години или 150 000 км. пробег. Затова при изтичане на картата ние ще я подновяваме за своя сметка”, поясни Савина Константинова, прокурист на дружеството.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.