Модата наистина е нещо, което не винаги е ясно как ще бъде разтълкувано.
Ето че шал, на пръв поглед нищо не означаващ, всъщност значи много за някои хора.
Заради протести, едни от най-големите вериги за понички и кафе Dunkin' Donuts си прибраха последните рекламни постери, на които бе изобразена една от телевизионните водещи на кулинарни предавания Рейчъл Рей.
Всъщност, не самата тя е предизвикала бурно негодувание в интернет пространството, а шалът й, който според някои напомнял за традиционна арабска дреха.
Най-върлият противник на този елемент на облеклото е Мишел Малкин, известна в американското блог - общество като консервативен говорител.
Според нея подобна реклама веднага предизвиква екстремистки идеи.
В своя статия Малкин нарича тези шалове “постоянно украшение на мюсюлманските терористи, които в своите видео записи ги нахлузват на заложниците си и след това им отрязват главите”.
Производителите на понички решили да се откажат от тази реклама.
В изявление от Dunkin' Donuts обясняват, че платът бил “подбран за Рейчъл Рей от стилисти и никой не е имал намерение да го използва като символ на каквото и да било”.
“Модата понякога се възприема не особено сериозно", написа Малкин и продължава: "Но когато посочва някакъв символ на насилието – нарочно или случайно – тя вече придобива важно значение”.