Трите марки на компанията са постигнали 184 297 продажби само за октомври. Това е с 11% повече от същия месец през 2013 г. При марката BMW увеличението през месеца е аналогично - 11%, като калкулира 155 120 продажби.
При MINI резултатът е 28 834 единици за октомври, което е увеличение с 13.4 %. Като цяло обаче това е единствената марка на баварците, която за 10 месеца е записала спад в сравнение с миналата година, като той е 5.3 %.
При Rolls-Royce нещата също се развиват в положителна посока. От януари до октомври (включително) на тази година британската марка е успяла да продаде 2859 автомобила, което е увеличение с цели 24.3% в сравнение с 2013 г.
Най-успешният модел на BMW е X5, от който от началото на 2014 г. са продадени 117 418 единици. За сравнение през миналата година резултатът на всъдехода на баварците е бил 85 150, което означава увеличение с 37.9%.
В края на миналата седмица един от основните конкуренти на BMW – Mercedes-Benz, също обяви рекордни резултати за октомври, като те сочат 146 112 продажби (ръст от 8,2%). Другият германски премиум бранд Audi постига почти аналогичен резултат през месеца - 146 200 продажби и ръст от 11%.