Това е много вярно за магистралата, но както няма ограничение и летиш с 200, че и нагоре не знам дали лесно ще спреш/намалиш, ако някой реши да се престрои с по-малка скорост без да гледа и съобразява. Така че не знам, къде е по-лесно карането
То и на магистралата в Германия е така ,даваш ляв мигач и се включваш без да поглеждаш назад а тези отзад те пазят (преминавад в по лява лента или намаляват). Лично на мен ,там ми е по-лесно да карам.
Чл. 72. На спирка в населени места водачите на превозни средства трябва да улесняват тролейбусите и автобусите за обществен превоз, които се включват в движението в същата посока. Това не освобождава водачите на тролейбусите и автобусите от задължението да вземат мерки за безопасност.
До Анонимен 3Това е така, но пропускаш още нещо, което го пише в закона за движение по пътищата. Превозните средства трябва да дават предимство и да улесняват вклячването в трафика на автобуси и други превозни средства от обществения транспорт. В крайна сметка в един автобус се возят доста повече хора отколкото в един лек автомобил. Затова и ъаконът така е направин и в нормалните държави се спазва.