И секса беше без презерватив , тогава СПИН имаше само в Америка! А чехкините бяха най-дащни , особено тия около 30 годишни. А полският фиат наистина беше *** , за разлика от полякините!
Не искам споря, но цените ги помня много добре- 8 800лв беше цената 1982г официално, но с монтаж на колани и други излязох с фактура 9002лв, само Волгата беше по-скъпа 9200лв. Лада 1200-6100, 1300-6600, 1500-7600, Москвич 1500- 5700. Друг е въпроса, че трябваше да имаш вноска от 20г и т.н.
До 17:Ужас... като почна да слушам е такива глупости лошо ми става. Били такива, били онакива старите коли, днешните немали души. Звучи ми като как старите хора викат "по наше време по-убаво се пърдеше", за извинение. Колите са си били коли и са си имали чара за времето си, както сегашните коли за това време, не след 50, 100 или 200 години. То и мобилнит телефони имаха душа едно време... душата на тухла 4ка :). Та така и за тея коли...
Тея приказки,че Полския Фиат е струвал 9033лв. върви да ги разправяш на децата от детската градина - те по-могат да ти повярват.Полския Фиат струваше към 6800 лв.Знам го и от хора,които си купиха тогава такива. От Ладите само Жигулата беше по-евтина от него.
Е-е-х , навремето като студенти , един *** селянин от Хасковско , рабфакаджия, що мадами изпона...а със същата кола. И цветът и беше същия. Говореше на страшен диалект тъпакът,ама кой ти гледа. Студент с кола. Това беше рядкост тогава.
Еееех... спомени, носталгия! Навремето това беше твърдата валута на социалистическите страни членки на СИВ: Чехкини, полякини, източногерманки ... но най-ценни с най-голям номинал бяха рускините!
До Анонимен 3 Колега, имал съм по няколко и от двете. Определено Фиата беше по-представителен, но да го сравняваш по здравина с Ладата е меко казано несериозно. Основен ремонт на двигателя на Фиата се правеше на около 120 000. На Ладата - 350000.
ИМЪЛ СЪМ ТАКАВА КОЛА .КУПИЛСЪМ Я ПРЕЗ 1985 (от мототехника русе ) знаетели колко ми продължиха мъчителните години чак до 1993 г разнод на гориво 15-----20 литра ..ремонт...преди път .след по време на път .......най големия ***.
руснаците са имали намерение да закупят освен лиценза за 124 и този за 125 , но после решават че е по-добре просто да префасонират жигулата така че да прилича на 125 . Полските фиатове са малко по-големи и с по-голямо междуосие , задното окачване е на ресьори , а двигателите са от предишното поколение ФИАТ 1300/1500 със долен разпределителен вал