Вторият пилот на самолета имал едва 630 летателни часа

Луфтханза не потвърди, че единият пилот бил извън кабината
26 мар 2015 11:05, Елка Василева
22
Вторият пилот на самолета имал едва 630 летателни часа
Снимка: Reuters

Вторият пилот на самолета, разбил се във вторник във френските Алпи, е бил нает от нискотарифния филиал на Луфтханза Джърмануингс през септември 2013 г. и е имал 630 летателни часа, прекарани във въздуха. Това съобщи за Франс прес германската авиокомпания.

Още по темата

Луфтханза не потвърди твърденията, според които един от пилотите е останал да управлява самолета сам, тъй като другият е бил извън кабината, без да може да влезе в нея.

Командирът е имал над 10-годишен опит и повече от 6000 летателни часа със самолети Еърбъс, информира Джърмануингс още във вторник, припомня АФП.

Операцията по претърсването за тела на жертви на мястото на катастрофата бе възобновена тази сутрин, предаде още Франс прес, като се позова на френската жандармерия.
 

/БТА/
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


22
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
13
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Невъзможно е да се премести земята близо до самолета на 2000 м. и то откъм страната на полето дето се установил кризисния щаб след катастрофата или друг удобен за кацане терен,но технически решения и подобрения за някаква достатъчна сигурност е възможно,а и има конструкторски бюра особено към авиаторските фирми и ВПК,в принцип почти няма невъзможни разрешения по някои проблеми не чак толкова големи.
12
0
 
0
 
! Отговори
Вуте преди 9 години
Така де-"във въздуха",а не в тренажьора.
11
2
 
10
 
! Отговори
пилот преди 9 години
Лелеее колко авиационни специалисти е отгледала майка България!!!!!!! Чудя се защо още не сме сложили Луфтханза в джоба си. Тия немци нищо не разбират....Ама ние сме тарикати....
10
0
 
2
 
! Отговори
Берлин преди 9 години
"е имал 630 летателни часа, прекарани във въздуха"
9
3
 
3
 
! Отговори
до 12 преди 9 години
А ти как си представяш 300 парашута на борда? И докато си ги поставят, вече са се разбили. Защото за това ти трябва място, а докато стигнеш аварийния изход.....Но най важното, на височина над 3000 м. е практически невъзможно, да отвориш аварийния люк.
8
4
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
630 часа за втори пилот сякаш са нормално,нали още е учил 5 години с тренировъчни часаове,но не ли е време вече според века в който сме да сложат запасни парашути за всички летящи за безопасност и придружаващи поне двама инструктори за по-нисигурни пътници при първи ехтренни скокове за подбутване в пространството,а по-умелите могат и сами да се справят стига да имат парашути от какъвто вид да са,дори и на групи,това ще да е най-малкото,което ще да може да се направи по безопасноста на пътуващите
7
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
za mene tova si e atentat.
6
0
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
А дали онзи изтребител който не можал да догони еърбъса, не го е стигнал и свалил. След като диспечерите са вдигнали тревога, че пилотът не отговаря. Иначе, може и за Париж да се е насочил да лети.
5
2
 
14
 
! Отговори
Членска карта №7 преди 9 години
Онези дето бутнаха Световния Търговски Център, бяха и с по-малко летателни часове и пак се справиха! Имената на пилотите ще научим ли, или трябва сами да се досещаме!?
4
0
 
24
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Е, всеки пилот е бил начинаещ на първия си полет!Не може всички да са с 6 000 летателни часа.Нали , за да станат 6000, трябва а лети.
3
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
САМОЛЕТА Е БИЛ НА ВИСОЧИНА КОЯТО Е ПОЗВОЛЯВАЛА НА КАПИТАНА ДА ВКЛЮЧИ АВТОПИЛОТА. А ЗАЩО НЕЕ ВКЛЮЧЕН САМО ГОСПОД ЗНАЕ.
2
0
 
44
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
И какво като е имал 630 летателни часа?! Едва ли са наели за пилот човек, който е бил алпийски кравар преди да се качи на самолета!
1
8
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Той го е направил! Няма друг начин!След предишната новина твърдо вярвах, че първият пилот го е направил. Но сега става очевидно, че е вторият!Така е. Когато фактите говорят и боговете мълчат!