Въпросите, които трябва да зададете на служителите си

За да са всички щастливи и ефективни в работата си
29 апр 2013 15:25,
6
Въпросите, които трябва да зададете на служителите си
Снимка: sxc.hu

Успешната работа е резултат от доброто управление на фирмата, както и от старателния труд на служителите. Ако едно от тези две неща липсва, то компанията е изложена на риск от затруднения. Като работодател е важно да се замислите над няколко въпроса: имате ли проблеми при мотивацията на служителите си, какви ресурси липсват във вашия екип и как може да направите стила си на управление по-ефективен.

Най-добрите отговори на тези въпроси може да получите от вашите служители. Обикновено мениджърите развиват своя собствена политика и се надяват, че подчинените ще се напасват по нея. Но едно и също нещо не работи по еднакъв начин с всички хора. Затова е важно да чуете мненията на вашите служителите и по тях да изградите най-подходящата мениджърска стратегия.

Ето и кои са ключовите въпроси, чиито отговори трябва да разберете:

1. „Как искате да бъдете възнаградени?“

Най-силната мотивация за повечето хора се оказва възнаграждението. Не във всички случаи говорим за пари, макар че повечето искат най-много това. Някои хора биха се радвали да получат повече почивни дни като компенсация за допълнителната работа. Други пък ще се зарадват на един ден от седмицата, в който няма изисквания за офис облекло. Хората са различни, затова трябва да говорите с всеки един и да разбере какво най-силно би мотивирало вашите подчинени.

2. „Как ще работите най-добре?“

В зависимост от вашата фирма и конкретната работна среда, едва ли ще бъдете в състояние да приемете всяко искане. Особено, ако то граничи с рамките на нереалистичното. Все пак, когато разберете от какво имат нужда вашите служители, вие може да направите някои малки промени. Може би понякога подчинените ви трябва да работят от вкъщи или пък имат нужда от музикален фон? Докато исканията са основателни и изпълними, вие трябва да създадете удобно работна среда за по-голям успех.

Останалото прочетете в Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


6
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
5
0
 
4
 
! Отговори
... преди 11 години
Клиента винаги се стреми да плати по-малко, но очаква от теб чудеса. Като при ***.Всяка сутрин се събуждаш и си казваш "Няма да се занимавам с това цял живот". Като ***.Незнаейки нищо за твоите проблеми, клиентите очакват да им дадеш нужния съвет. Като от ***.Ако нещо не е както трябва, виновният си ти. Като ***.Налага се да правиш безплатни услуги на началника, приятели, познати. Като ***.И се питаш "Абе аз служител ли съм или...?
4
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Трудно е да се обзаведеш със семейство и да го издържаш. Като ***.Когато те питат с какво се занимаваш - не можеш да обясниш. Като ***.Губиш връзка с приятелите си и започваш да комуниккираш със себеподобни. Като ***.Клиента ти плаща хотелите и проработените часове. Като на ***.Шефа ти има страхотен автомобил. Като на ***.Когато удовлетвориш клиента те ценят. Като ***.Но в края на краищата се чувстваш сякаш си се измъкнал от ада. Като ***.Проверяват те за професионална пригодност със странни методи. Като ***
3
0
 
2
 
! Отговори
истината у нас преди 11 години
Налага ти се да работиш в извънработно време. Като ***.Обикновено работиш до късно. Като ***.Като правило, нощем продуктивността ти се увеличава. Като на ***.Плащат ти, за да задоволиш клиента. Като на ***.Клиента плаща много, но почти всичкото го прибира шефа. Като при ***.Плащат ти фиксирана сума, но трябва да работиш докато свършиш. Като ***.Никога няма да започнеш да се гордееш с работата си. Като ***.Плащат ти за удовлетворяване фантазиите на клиентите. Като на ***.
2
0
 
3
 
! Отговори
смърфа преди 11 години
ха-ха ... това някакъв утопичен свят, в който всички сме приятели ...
1
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
"Tи мене уважаваш ли ***???"