Със застудяване на времето започнахме да включваме отоплителните уреди. В платформата на Helpbook.info ни изпратиха следния сигнал: „Закупих климатик и в обекта, в който бе монтиран беше в ремонт и климатикът не е пускан. След като се нанесохме в апартамента, стартирахме използването на климатика, оказа се, че не достига нужната температура. Изчетох и проверих цялата информация за марката и се оказа,че това е проблем в самата машина.
Обадих се във фирмата, за да дойдат и да замерят, и проверят машината, когато дойдоха на адреса започнаха да ми обясняват, че машината работи така и нямало проблем, помолих за вариант да заменим с друг по-добър модел, тъй като в момента навън температурата е около 10 градуса и не топли, а на минус 10 - какво да очаквам? При което получих отговор, че не подлежи на замяна и нямало как да я продадат след това. Съжалявам, но сумата от 1200 лв. не е никак малка и не мога да остана безучастна към казуса!“, завършва сигналът.
Друг наш потребител поръчал продукти чрез приложение, но при доставката бил неприятно изненадан от липсата на доста продукти: „Приблизителната им стойност е около 27 лв, като в торбите, които получих, дори нямаше касова бележка. Предположението ми е, че липсва цяла торба, в която са били липсващите продукти и касовата бележка. Оттогава насам в чат агентите ми отговарят “Здравейте, благодарим Ви, че се свързахте с нас! Наистина съжаляваме за проблема, който сте имали със скорошната си поръчка. Разбираме колко разочароващо трябва да е било това за Вас. В този момент не можем да предложим компенсация. Искаме да знаете, че Вашата обратна връзка е изключително важна за нас. Със сигурност ще имаме предвид Вашето изживяване, за да направим необходимите подобрения и да осигурим по-добро обслужване в бъдеще.“
Алармираха ни и за опасно обществено място в центъра на столицата: „Подлезът на кръстовището между бул. "България" и ул. "Тодор Каблешков" е изключително замърсен, неприятен за преминаване и на места опасен (увиснали кабели и елементи от окачения таван).
Един от най-големите проблеми е състоянието на асансьорите - въпреки че се движат, използването им е изключително неприятен момент, предвид мръсотията и миризмата в тях (включително изпражнения и изхвърлени презервативи). Моля да се обърне специално внимание именно на тях - все пак се използват предимно от родители с бебешки колички.“
Това са само малка част от получените сигнали през седмицата.
Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.