В днешния обзор на постъпилите сигнали в платформата на Helpbook.info продължаваме да следим нередностите, с които се сблъскват инспекторите от БАБХ.
Наш потребител поръчал екзотична храна за вкъщи за сумата от близо 120 лв. по случай семеен празник. Освен разочарованието на цялото семейство, заради развалено месо и объркана поръчка се сблъскал и с отвратителното отношение на персонала на ресторанта: „Дори не се извини, а започна да ми държи тон защо не съм видяла аз какво било и най-невъзмутимо поиска да върна поръчката. След като обясних че вече е извадена от кутиите и това няма как да се случи, започна да ми крещи. Освен, че беше сгрешена поръчката, не ми бяха върнати парите и храната, която получих беше с развалено месо и някакви две супи миришещи на тиня.“ (целият сигнал тук)
Сериозни нарушения от ресторант е констатирал друг наш потребител- газовите бутилки се съхраняват в шкаф във фасадата на сградата без съгласието на етажна собственост, а кухнята се намира в мазето, което противоречи на всички изисквания за пожарна безопасност. (целият сигнал тук)
Сигнализираха ни и за незаконна кухня в детски център: „Чрез фиктивен договор с кетъринг фирма, собственикът твърди, че храната се приготвя от регистрирана фирма за кетъринг услуги. А реално в самия детски център в помещение под земята се произвежда цялата храна за децата и възрастните. Помещението не отговаря на абсолютно никакви изисквания за производство, съхранение и всичко свързано с хигиенната работа с храна. Моля да бъде извършена проверка и при установяване на нарушения да бъдат предприети необходимите мерки съгласно закона.“ (целият сигнал тук)
Майка закупила тестена закуска от баничарница и с ужас установила следното: „Няколко минути по-късно хранейки четиригодишното си дете забелязах, че в баницата има множество парчета стъкла. Приложено Ви изпращам снимков материал на същото, фискален бон за покупката и искрено се надявам да вземете необходимите мерки“. (целият сигнал тук)
С останалите сигнали можете да се запознаете в платформата на Helpbook.info, където можете да подадете оплакване към отговорните институции, които да предприемат действия по решаване на проблема и да бъдете уведомени писмено за предприетите мерки.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.