IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Разгневени столичани: Автобуси подминават спирки, закъсняват, зарязват пътници

В Helpbook получихме сигнали, адресирани до ЦГМ

БГНЕС

БГНЕС

Разгневени пътници ни писаха в платформата на Helpbook.info, за да изразят възмущението си и в очакване на евентуални мерки от страна на ЦГМ по повод проблемното им придвижване и своеволията на шофьорите на автобуси.

Ето няколко от тях: „Днес маршрутът по линията на автобус 111 не беше обслужен на спирка Ж.К. ЛЮЛИН-3 0653 в 7:12 ч., както е по разписание. Дойде автобус в 7:20 ч., което съответства на следващия автобус по разписанието. Автобусът, който обслужи линията в 7:20 ч., беше малък и пълен. Малките автобуси осигуряват малко седящи места, съответно на онези от нас, на които се налага да пътуваме дълго до работното си място и извършваме физическа дейност, работният ден започва с тревога от закъснението и умора от некомфортното пътуване. Как можем да бъдем обезщетени пътниците, на които ежедневно ни се налага да изтърпяваме неприятното не по наша вина пътуване? В допълнение към това в следобедните часове линия 111 редовно се движи с нарушено разписание и изпълнява непълни курсове, въпреки че по разписание не са дадени такива.“

„Спря автобус на спирката, а зад него спря 102, отвори си вратите и само един човек успя да влезе. След това си затвори вратите и си мина пред самата спирка, където имаше 20-30 души, част от които за 102. Кажете му на тоя шофьор да спира на спирките, не на ***, за да тичат хората и да прескачат боклукджийски кофи, за да стигнат евентуално до първата врата. Следващият автобус 102 дойде след 25 минути!“

„В събота на 01.02.2025г в 18.35 на спирка гара автобус Х43 /последен за деня/ подмина спирката, без да спре на трима пътници, които чакаха да се качат. Спирката е от задължителните за автобус Х43. Моля да се предприемат мерки към шофьора, неглижирал задълженията си. Моля да се вземат мерки и срещу колите, които спират пред магазина, чак до автобусната спирка.“

С останалите сигнали можете да се запознаете в платформата на Helpbook.info, където можете да подадете оплакване към отговорните институции, които да предприемат действия по решаване на проблема и да бъдете уведомени писмено за предприетите мерки.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
България
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата