Технологиите преобразиха начина, по който общуваме, пазаруваме и работим. Но най-хубавото е, че сега те променят и начина, по който правим добро. Даренията по дигитален път не само улесняват процеса, но и го превръщат в естествена част от ежедневието ни – достъпна само с няколко докосвания на екрана. Компаниите вече не са просто спонсори на социални каузи – те са активни двигатели на промяната.
Добър пример за това е кампанията „Свързва ни доброто: Дари за децата, А1 ще удвои сумата“. Инициатива, която само за месец и половина събра общо 150 000 лв. Със средствата ще бъде преобразено детското отделение в МБАЛ „Св. Иван Рилски“ в Дупница по проект „Светулка“ на фондация „За доброто“, в което годишно се лекуват стотици деца от града и региона. Проектът има за цел да превърне педиатрията в модерно, уютно и функционално пространство, където децата и техните близки да се чувстват спокойни и защитени. Цветни стени с красиво изрисувани приказни герои ще създават ободряваща атмосфера, която подпомага оздравяването, а обновените болнични стаи ще предлагат повече комфорт и удобства. В сърцето на отделението ще оживее специален кът за игра, където малките пациенти ще могат да се откъснат от болничната среда. За родителите ще бъдат обособени удобни чакални и кухненски боксове, за да имат всичко необходимо по време на престоя си.
„Вярваме, че технологиите могат да правят доброто по-достъпно. Затова създадохме механизъм, който позволява на клиентите ни да даряват лесно, а ние да удвоим техния принос. Резултатите показват, че хората искат да помагат, стига процесът да е ясен, удобен и сигурен“, казва Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“ в А1.
Дарителството в дигиталната ера: от кауза към култура
Благотворителността вече не е епизодичен акт, а начин на мислене, подкрепен от иновации. В ерата на мобилните приложения и безконтактните плащания е естествено хората да разполагат с по-лесни и удобни начини да помагат.
Платформи като Моят А1 премахват бариерите пред дарителството и превръщат всяко добро дело в реална промяна. С действията си А1 доказва, че корпоративната социална отговорност може да бъде дългосрочна и устойчива.
Проект „Светулка“ на фондация „За доброто”, който телекомът подкрепя за трета поредна година, вече обнови педиатриите в Карнобат и Ботевград. Факт е, че дигитализацията промени всичко – сега е време да промени и начина, по който даряваме. С правилна стратегия и технологии доброто може да се превърне в движение, в което всеки участва с лекота. А подобни кампании са доказателство, че когато технологиите срещнат човечността, резултатите са налице. Доброто вече не е просто инициатива – то е начин на живот. И най-хубавото е, че всеки може да бъде част от него.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.