Редовно получаваме сигнали в платформата на Helpbook.info, в които ползватели на градския транспорт в столицата разказват за ужасите, които преживяват всеки Божи ден.
Да, адекватния градски транспорт наистина е удобство, но извън метрото е трагичен - чакане по изпочупени спирки без навеси повече от 20 минути, неработещи табла, подвеждаща информация за часа на пристигане на така бленуваното превозно средство, с което, ако намеренията са за придвижване до краен квартал, може да отнеме далеч повече от час.
Все пак е нужно да отбележим, че има някакъв напредък - част от колите са подменени с нови, плащането се извършва с телефон или банкова карта, но и по този повод не липсват неприятни случки.
Наш потребител попаднал на нагли и неадекватни контрольори и ни е изпратил снимка в подкрепа на твърденията си: „При закупен билет и платен с виртуална карта, добавена в wallet на телефон, контрольори в трамвай 20 се опитаха да ме глобят днес между 9 и 9.10 ч, слизайки с мен на спирка, тъй като устройството им не отчитало да има закупен билет. Въпреки представено доказателство за закупен преди 8 минути билет от Sofia transit (прикачен), не се отказаха и продължиха със злобните нападки, наричайки ме нередовен пътник. Подобно отношение е недопустимо, особено към хора, които винаги си плащат билета. Неизправността на устройствата на ЦГМ не би трябвало да е основание за налагане на глоби на редовни пътници.“ (Целият сигнал тук)
Друг наш потребител е възмутен от интервала, на който се движи автобусна линия 83. Ежедневно се чака по повече от половин час по спирките, което се случва в пикови часове и последиците се отразяват твърде неприятно върху ежедневието на потърпевшите. (Целият сигнал тук)
В подкрепа на горното ни писа и друг наш потребител за същата автобусна линия: „Не се спазва разписанието публикувано в интернет. Всеки ден пътувам в един и същи час 6:10 плюс минус няколко минути, днес 26.03.25 г. го няма. Как човек да разчита на градски транспорт и вие ли ще ми пратите глобата в работата“. (Целият сигнал тук)
Няма да пропуснем и епичната линия 111: „Всеки ден пътуването с 111 е кошмар. Чакаш 30 минути и накрая идва малък рейс, пълен догоре. Няма място да влезеш и отново чакаме следващия рейс и той е догоре. Ако се опиташ да поемеш въздух, такъв няма и ти става лошо. Подадох два сигнала, но отговор нямам“. (Целият сигнал тук)
С останалите сигнали можете да се запознаете в платформата на Helpbook.info, където можете да подадете оплакване към отговорните институции, които да предприемат действия по решаване на проблема и да бъдете уведомени писмено за предприетите мерки.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.