IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Бащата на Сияна: Десислава Паунова е отговорна за смъртта на детето ми

Когато институцията спи, децата умират будни…

Nikolaj Popov, Facebook

Nikolaj Popov, Facebook

Николай Попов, бащата на трагично загиналата Сияна, написа пост в социалната мрежа Фейсбук, в който заяви, че Десислава Паунова, директорът “Пътна безопасност и планиране на дейностите по РПМ” носи отговорност за смъртта на детето. По думите му през 2024 г. към АПИ е имало подадени сигнали за смъртоносната отсечка Радомирци–Телиш от път I-3, но Паунова не направила нищо по въпроса.

“Искам да бъда разбран кристално ясно. С цената на повторения и неудобни истини, ще го кажа направо — държавата е съучастник в убийството на дъщеря ми Сияна. Както и в смъртта на още десетки невинни българи. Сияна не е просто жертва. Тя стана знаме. Болезнено, неволно, но ясно — символ на народната съпротива срещу бездушието, беззаконието и разпада на държавността по българските пътища”, пише в поста си Попов.

На моето семейство се падна този тежък жребий. Вие ми дадохте сила да говоря. Да крещя. Да търся отговорност. Други родители вече го правиха — в сълзи, в гняв, в отчаяние.

През 2024 г. към АПИ валят сигнали за смъртоносната отсечка Радомирци–Телиш от път I-3. Път, по който се стига от София до Букурещ — но и път, по който българите стигат до гроба. Какво направи АПИ? Отговорът е престъпно кратък: нищо. Отговорността има име и фамилия. Десислава Паунова”.

По думите на Попов Паунова е получавала десетки сигнали и е била натоварена със задачата да реагира, но не го прави. “Вместо това - мълчи, бездейства и потулва”.

“На пътя е Сияна — на 12 години, в колата с баба си и дядо си. Камионът губи контрол. Ударът е фатален. Детето ми загива!
А дядо ѝ може никога повече да не има ясно съзнание. Най-вероятно ще остане инвалид. Всичко това можеше да бъде избегнато с няколко пътни знака на стойност под една минимална заплата. Но АПИ “оценява“, че пътят бил в “добро състояние“. Когато институцията спи, децата умират будни.

Ако ограничението беше 60 км/ч, както предлага МВР, този удар нямаше да се случи. /това ограничение е въведено след смърта на Сияна/ Разликата между живот и смърт беше 24 км/ч. По точно 19км/ч. С тази скорост опитвайки се да спре камиона размазва детето ми във вече спрелия автомобил на дядо и.

И тази разлика е отговорност на Десислава Паунова и на всеки, който ѝ е позволил да остане на поста си.

Списъкът на катастрофите, свързани с името ѝ, е ужасяващ — АМ „Струма“, Крън, Габрово… Сега и Радомирци–Телиш. И никой не поема отговорност”, се казва още в позицията на Николай Попов.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
България
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата