"Топлофикация София“ пусна мобилно приложение за плащане на сметки. Клиентите на дружеството могат да се възползват услугата чрез безплатно приложение, което е наречено “Моето топло“ - то може да се изтегли от AppStore или Google Play на всяко мобилно устройство, съобщава bTV.
Потребителите могат да управляват всички дейности, които са свързани с топлоенергията – да добавят или премахват свои обекти, да проследяват текущите си и просрочени задължения, независимо колко имота притежават и да ги платят, без нуждата от посещение на офис.
“Моето топло“ предлага и услуга за достъп за преглед на всички издадени фактури за последните 36 месеца, а възможността за сравнение с предходни периоди също е налична.
Клиентите на “Топлофикация“ могат да получават справка за потреблението за имота, за етажната собственост и за годишното изравняване.
В приложението има интегрираната интерактивна карта, която в реално време показва планови ремонти и аварии. През платформата могат да се подават и сигнали при възникнали проблеми.
“Важна функционалност е и мониторингът, който дава информация в реално време за параметрите на абонатната станция. Проследява се външна температура и температурата на отопление и гореща вода“, споделят от “Топлофикация София“.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.