Конкурсите за красота често са обвързани с благотворителна кауза.
"В далечната 2007 г., когато станах "Мисис България", почти всяка година имах някаква кауза, която подкрепях или организирах. Ние медиите, защото съм и журналист, имаме по-голям интерес към скандала, почти не обръщаме внимание на благотворителните и добрите каузи", коментира организаторът на конкурси Мариана Маринова в "България сутрин".
Тя обяви, че предстоят конкурс и благотворителен базар през една седмица, като и двете събития са с различни каузи.
"Първото е "Лейди България". Това е конкурс, който организираме над 15 години - за успели дами, които освен образование и кариера имат и красив външен вид. Този конкурс ще има кауза, посветена на животните. Три от момичетата, които участват в конкурса, имат специално отношение. Каузата ни се казва "Купичка пред всяка врата". Ще се опитаме да оставим в продължителен период вода и храна за животните на улицата. Другото, което правим, е благотворителен базар, който ще подкрепи наша лична кауза - "Една за друга", обясни Маринова.
Дизайнерът Мария Луиза добави, че идеята е отдавна.
"Създадохме си нашата малка фондация в името на това да помогнем на всички онези жени, които се борят с най-гадните болести като раковите заболявания. Ще има щанд, на който ще се събират неща за благотворителност от всички производители. Нямаме отказ от нито един български бранд - дрехи, бижута, козметика, бански", уточни дизайнерът пред Bulgaria ON AIR.
Гостите информираха, че събитието е на 18 май, но ще бъдат събирани средства през цялата година.
"Хрумна ни още нещо - да вкараме популярни личности, които да донесат свой предмет, свързан с тях и работата им, и да се продаде", допълни Маринова.
Гледайте целия разговор във видеото.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.