Началото на втория сезон на ВИП Брадър в понеделник по Нова телевизия е привлякло доста повече зрители, отколкото първия концерт на Мюзик айдъл пред публика, излъчен по същото време по bTV.
Близо 2.2 милиона души са гледали старта на „важното“ шоу, което е абсолютен рекорд за начален епизод на риалити предаване у нас.
21.3% е бил средният рейтинг на 12-те много важни български личности, съобщиха от Нова телевизия по данни на пийпълметричната агенция GFK Audience Research Bulgaria.
15,4 на сто е рейтингът на първия концерт на 12-те таланти в "Мюзик айдъл".
Близо 2.2 милиона души са гледали старта на „важното“ шоу, което е абсолютен рекорд за начален епизод на риалити предаване у нас.
21.3% е бил средният рейтинг на 12-те много важни български личности, съобщиха от Нова телевизия по данни на пийпълметричната агенция GFK Audience Research Bulgaria.
15,4 на сто е рейтингът на първия концерт на 12-те таланти в "Мюзик айдъл".
Между 20,00 и 21,45 часа, когато двете предавания са се излъчвали едновременно, 43,5 на сто от българските телевизионни зрители са предпочели да наблюдават шоуто, водено от Ники Кънчев, срещу 34,3 на сто - за бъдещите младите звезди (евентуално) на "Мюзик айдъл".
Най-много зрители са гледали Нова телевизия между 22,00 и 22,05 часа - 2 135 100 човека, а средният пазарен дял на първия епизод на ВИП Брадър 2 е 48,2 на сто.
Началото на втория сезон на Големия важен брат се оказва с най-голямата гледаемост на старта от всички риалити шоута до момента.
„Едва“ 828 000 и 931 000 зрители са гледали старта съответно на Биг Брадър 1 и Биг Брадър 2. Вторите важни личности са надскочили и началото на Биг Брадър 3, който бе следен от общо 1 318 000 зрители.
ВИП Брадър 2 надмина по успех и старта на първия сезон на шоуто миналата година.
Битката за зрителския рейтинг продължава. Мюзик айдъл надали ще има шанс да събере рекорден брой зрители, поне докато се излъчва ВИП Брадър. Финалът на "затворените знаменитости" е на 23 април. Шоуто в търсене на младия талант на България продължава до юни и без конкуренцията на ВИП Брадър може и да има шанса да набере подобна рекордна зрителска аудитория.
Тенденцията е финалите на риалити форматите да събират повече зрители отколкото началните епизоди. По тази логика, твърде вероятно е финалът на ВИП Брадър да счупи още по-големи рекорди за гледаемост.