Предавания за Сървайвър наживо, най-вероятно водени от Камен Воденичаров, готвят от bTV, научи Dnes.bg от продуцентите на шоуто.
Живите издания ще съпровождат записите от развоя на играта на карибския остров.
Все още обаче не е ясен техния формат, уточниха от „Седем осми“. Възможно е и живото шоу да е само едно, това в което ще бъде определен победителят, който ще спечели 250 000 лв.
Сървайвър БГ започва на 20 септември, точно в 20 часа. Шоуто обаче всъщност е риалити формат на запис, тоест приключенията на оцеляващите са заснети напълно реално и без предварителен сценарий, като играта ще се излъчва на запис у нас.
Явно за да събудят „живата“ тръпка, продуцентите обмислят пускането на лайв предавания, съпътстващи Сървайвър, подобно на „Голямата уста“ и „Злите езици“, които ще са своеобразни коментарни рубрики на Биг Брадър.
Участниците в Сървайвър БГ ще бъдат гости в различни предавания на bTV и естествено в „Шоуто на Слави“.
Нито един от българските „туземци“ не се е отказал да напусне шоуто, изтощен от условията и да се е наложило заменянето му с резерва.
От „Седем осми“ ревниво пазят параметрите на сключените предварителни споразумения с участниците, които най-вероятно ще се превърнат в истински звезди след приключването на Сървайвър.
Съквартирантите от Биг Брадър са обвързани с петгодишни рекламни договори със „СИА адвъртайзинг“.
Живите издания ще съпровождат записите от развоя на играта на карибския остров.
Все още обаче не е ясен техния формат, уточниха от „Седем осми“. Възможно е и живото шоу да е само едно, това в което ще бъде определен победителят, който ще спечели 250 000 лв.
Сървайвър БГ започва на 20 септември, точно в 20 часа. Шоуто обаче всъщност е риалити формат на запис, тоест приключенията на оцеляващите са заснети напълно реално и без предварителен сценарий, като играта ще се излъчва на запис у нас.
Явно за да събудят „живата“ тръпка, продуцентите обмислят пускането на лайв предавания, съпътстващи Сървайвър, подобно на „Голямата уста“ и „Злите езици“, които ще са своеобразни коментарни рубрики на Биг Брадър.
Участниците в Сървайвър БГ ще бъдат гости в различни предавания на bTV и естествено в „Шоуто на Слави“.
Нито един от българските „туземци“ не се е отказал да напусне шоуто, изтощен от условията и да се е наложило заменянето му с резерва.
От „Седем осми“ ревниво пазят параметрите на сключените предварителни споразумения с участниците, които най-вероятно ще се превърнат в истински звезди след приключването на Сървайвър.
Съквартирантите от Биг Брадър са обвързани с петгодишни рекламни договори със „СИА адвъртайзинг“.
От продуцентската компания на Слави Трифонов очакват значително по-големи приходи от реклами, в сравнение с предишното риалити шоу продуцирано от тях, така наречения социален експеримент, „Красавицата и отличникът“, който бе излъчен преди година.
Това не е учудващо, тъй като bTV бележи рекордни приходи от реклама тази година.
Каналът на Мърдок регистрира впечатляващ ръст от над 30% до 74.301 млн. лв. за първата половина на 2006 г. от 57.090 млн. лв. за същия период на миналата година, сочат данни на Market Links, цитирани от в. „Капитал“.
Това не е учудващо, тъй като bTV бележи рекордни приходи от реклама тази година.
Каналът на Мърдок регистрира впечатляващ ръст от над 30% до 74.301 млн. лв. за първата половина на 2006 г. от 57.090 млн. лв. за същия период на миналата година, сочат данни на Market Links, цитирани от в. „Капитал“.
Основният конкурент Нова телевизия загуби инерция и приходите от рекламите са паднали леко с 4.5% до 51.563 млн. лв. за първото шестмесечие. От частната национална медиа обаче се надяват Биг Брадър да вдигне приходите, още повече като се има предвид, че рекламните потоци през втората половина на годината са по-големи.
От bTV и „Седем осми“ са готови за евентуални атаки и полемики по повод телевизионния рейтинг на Сървайвър.
Досега данните на единствената у нас пийпълметрична агенция "Тв план ТНС" за измерването на гледаемостта в повечето случаи са в полза на предаванията по bTV, особено когато е имало пряка конкуренция с Биг Брадър или Стар Академи по Нова телевизия.
Факт е обаче, че данните за тоталната гледаемост на финала на ВИП Брадър през април тази година не бяха оспорени от bTV.
„До този момент, Нова ТВ е била медията, която постоянно си мени мнението спрямо пийпълметричните данни, приети от целия рекламен пазар, включително и от тях самите“, коментираха от bTV на въпрос на Dnes.bg.
От bTV и „Седем осми“ са готови за евентуални атаки и полемики по повод телевизионния рейтинг на Сървайвър.
Досега данните на единствената у нас пийпълметрична агенция "Тв план ТНС" за измерването на гледаемостта в повечето случаи са в полза на предаванията по bTV, особено когато е имало пряка конкуренция с Биг Брадър или Стар Академи по Нова телевизия.
Факт е обаче, че данните за тоталната гледаемост на финала на ВИП Брадър през април тази година не бяха оспорени от bTV.
„До този момент, Нова ТВ е била медията, която постоянно си мени мнението спрямо пийпълметричните данни, приети от целия рекламен пазар, включително и от тях самите“, коментираха от bTV на въпрос на Dnes.bg.
В поведението на Нова телевизия се наблюдава много интересен „феномен“ смятат от bTV.
„Kогато "Тв план ТНС" регистрира високи рейтинги за Нова ТВ и особено за Биг Брадър, Нова ТВ не само че приема безусловно пийпълметричните данни, но и ги ползва в свои рекламни кампани.
Когато обаче рейтингите не са в тяхна полза, те провеждат цели ПР кампании, в които убеждават българската общественост, че пийпълметричните данни са неверни.
Това поведение може да се проследи в пресата през последните години и то е постоянен техен маниер. В същото време bTV никога не оспорва резултатите, независимо с какъв знак са те за нас. След като целият рекламен пазар работи с тези данни, ние ги приемаме“, категорични са от „зеления“ канал.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
„Kогато "Тв план ТНС" регистрира високи рейтинги за Нова ТВ и особено за Биг Брадър, Нова ТВ не само че приема безусловно пийпълметричните данни, но и ги ползва в свои рекламни кампани.
Когато обаче рейтингите не са в тяхна полза, те провеждат цели ПР кампании, в които убеждават българската общественост, че пийпълметричните данни са неверни.
Това поведение може да се проследи в пресата през последните години и то е постоянен техен маниер. В същото време bTV никога не оспорва резултатите, независимо с какъв знак са те за нас. След като целият рекламен пазар работи с тези данни, ние ги приемаме“, категорични са от „зеления“ канал.