Финалът на Сървайвър БГ в понеделник вечерта удари неочакван шамар по гледаемост на Големия брат.
Финалната вечер на първия „оцеляващ“ сезон е събрала рекорден брой зрители - 2 421 000, съобщиха от bTV.
Средният рейтинг е 33,5 на сто, а пазарният дял - 63,8 на сто, сочат данните на TNS TV Plan.
От Нова телевизия работят с друга пийпълметрична агенция Gfk ("GfK Оудиънс рисърч България" - GfK Audience Research) и все още не са обявили своите данни за гледаемостта. Финалите на Биг Брадър и Сървайвър съвпаднаха в един и същ часови пояс.
Декларираната гледаемост на Сървайвър е донякъде изненадваща, след като стартът на Биг Брадър 3 бе най-гледаното начало на риалити шоу у нас и това вещаеше скок и на финала.
Най-успешният риалити финал у нас досега бе постигнат от първия сезон на ВИП Брадър - 2 160 000 души.
Според данните на bTV, още по време на всекидневното излъчване на Сървайвър, със среден рейтинг 22,1 на сто за целия период на излъчване и над милион и половина зрители дневно, екстремното шоу се е наредило на първо място сред риалити форматите, излъчвани в България.
Пикът на зрителския интерес снощи е бил между 21,15 и 21,30 часа, когато племето Кубрат отговаря на въпросите на популярни личности. По това време риалити предаването е гледано от 2 807 000 зрители - рейтинг 38,8 на сто и дял 72,7 на сто.
Финалната вечер на първия „оцеляващ“ сезон е събрала рекорден брой зрители - 2 421 000, съобщиха от bTV.
Средният рейтинг е 33,5 на сто, а пазарният дял - 63,8 на сто, сочат данните на TNS TV Plan.
От Нова телевизия работят с друга пийпълметрична агенция Gfk ("GfK Оудиънс рисърч България" - GfK Audience Research) и все още не са обявили своите данни за гледаемостта. Финалите на Биг Брадър и Сървайвър съвпаднаха в един и същ часови пояс.
Декларираната гледаемост на Сървайвър е донякъде изненадваща, след като стартът на Биг Брадър 3 бе най-гледаното начало на риалити шоу у нас и това вещаеше скок и на финала.
Най-успешният риалити финал у нас досега бе постигнат от първия сезон на ВИП Брадър - 2 160 000 души.
Според данните на bTV, още по време на всекидневното излъчване на Сървайвър, със среден рейтинг 22,1 на сто за целия период на излъчване и над милион и половина зрители дневно, екстремното шоу се е наредило на първо място сред риалити форматите, излъчвани в България.
Пикът на зрителския интерес снощи е бил между 21,15 и 21,30 часа, когато племето Кубрат отговаря на въпросите на популярни личности. По това време риалити предаването е гледано от 2 807 000 зрители - рейтинг 38,8 на сто и дял 72,7 на сто.
Сред всички възрастови групи шоуто отбелязва над 60 процента дял. Най-високи резултати показват жени на възраст 25-54 години- среден рейтинг 34,3 на сто, пиков рейтинг - 40,4 на сто.
Най-висок е делът на шоуто сред мъжете между 25 и 54 години -
среден дял 65,6 на сто.
45 процента от градските зрители с високи доходи са избрали специално да гледат Сървайвър БГ, съобщават от bTV по данни на TGI Bulgaria. Зрителите с най-ниски доходи показват най-слаб интерес към Сървайвър, става още ясно от информацията.