Проектът на графити художника Валери Веселинов на тема „Енергията си ти“ беше избран за победител в първия конкурс, организиран от Електрохолд и Sofia Graffiti Tour. Творбата беше реализирана върху трафопост в рамките на фестивала SOFIA URBAN ART, който се проведе на 18-19 май в гр. София. За първото място в конкурса се състезаваха десетки творби на стрийт артисти.
“Произведението е вдъхновено от мотото на конкурса и човека като източник на креативна енергия”, каза Валери, който е студент в Националната художествена академия. Произведението съдържа графит на кирилица „Енергията си ти!“, като първата буква изобразява стилизираното лого на Електрохолд. Електрическата енергия е представена под формата на светкавици и волтови дъги около графита. Цветовете придават допълнителна енергия на творбата.
Освен възможността да реализира проекта си върху трафопост, собственост на ЕРМ Запад, с размер от 34 м2, победителят получи и парична награда - ваучер за закупуване на бои на стойност 500 лв.
„Превръщането на електроенергийните съоръжения в платформи за произведения на изкуството не само създава по-красива и вдъхновяваща градска среда, но и допринася за опазването на тези съоръжения от вандалски прояви. Затова Електрохолд с готовност поощрява творческите изяви на стрийт художниците“, каза Васил Василев, директор „Експлоатация и поддържане“ в ЕРМ Запад, която е част от Електрохолд.
„Щастлив съм да връча наградата на талантливия млад творец и му пожелавам успех и бъдещи съвместни проекти“, каза Владимир Вълчев от дирекция „Експлоатация и поддържане“.
Графити конкурсът „Енергията си ти“ е организиран от Електрохолд и Sofia Graffiti Tour. Той е част от политиката за устойчивост на Електрохолд, в рамките на която енергийната компания допринася градското пространство да бъде по-приветливо и красиво и подпомага съвременното стрийт изкуство.
Стрийт-арт проект от конкурса на Електрохолд преобрази зоната край моста „Чавдар“
Творбата беше определена за победител в първия графити конкурс
20.05.2024 | 11:52 ч. Обновена: 01.04.2025 | 18:14 ч.
1

Снимка: Електрохолд България Корпоративни комуникации и маркетинг
Напиши коментар
Към коментарите
Новини
-
Как да се справите с токсична свекърва?
-
Може ли стратегията на САЩ от Студената война все още да сдържа Китай?
-
Какво е името на четвъртия филм за Спайдърмен?
-
Мъск е платил $2,5 млн. на Сейт Клер, но не знае дали бебето е негово
-
Как правителството на Обединеното кралство ще тласне Gen Z към „доброволна“ национална служба?
-
По 250 евро добавка за Великден за пенсионерите в Кипър
-
Зеленски: Има предложение за примирие, но получаваме ракети и дронове
-
Григорова: Открихме най-голямото незаконно сметище в София, създадено от завода за отпадъци
-
Тръмп заплаши Зеленски, сделката за украинските редки земни елементи зацикли
-
Русия и САЩ започнаха преговори за съвместни проекти
-
Германия оставя историята зад гърба си и започва да се готви за война
-
Политекзекуция: Льо Пен няма да може да се кандидатира за президент, получи присъда от 4 г. затвор
-
Путин настъпва в Китай чрез руски магазини, интересът към тях е огромен
-
Стрес в Балтика: Руският войник няма да се върне от фронта и да жъне царевица
-
Анализатори: Русия няма желание за прекратяване на войната
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата