Холивуд успява да печели от смърфове, екзотични риби, а отскоро дори от Lego. Защо да не го прави и от меки бонбони във формата на пиленца?
Адам Рифкин, който стои зад филмови проекти като “Underdog” и „Detroit Rock City”, е осигурил филмовите права за заснемането на т.нар. Peeps – захарни бонбони във формата на пилета, които излизат на пазара всяка пролет, пише BusinessWeek.
Бонбоните изглеждат така, сякаш имат още по-малък филмов потенциал дори от Lego. Но те правят истински търговски удар, тъй като вече не са възприемани преди всичко като продукт, който се похапва около Великден, а могат да бъдат открити в магазините през цялата година.
Всъщност бонбоните са дело на компанията Just Born от Пенсилвания, която ги предлага в три основни вкуса – обикновен крем, шоколадов крем и кисела диня.
Euromonitor International посочва, че продажбите на бонбоните пиленца и зайчета възлизат на 63 млн. долара годишно. Именно това е едно от нещата, накарали филмовия продуцент да види потенциала в тях.
Но дори и Just Born да подпомогне филма, ще ѝ е нужно нещо повече от добра маркетингова стратегия, за да изкара пари от подобно начинание. Причината е, че анимацията не е никак евтина, особено когато се наемат най-известните актьори да озвучават героите.
Създаването на “The Lego Movie” струва 120 млн. долара, докато Disney похарчи 150 млн. долара, за да създаде хита „Замръзналото кралство“.
Според Deadline.com Рифкин се е вдъхновил от конкурса на Washington Post за късометражни клипчета с участието на бонбоните и използваните за целта макети.
Още интересни новини от филмовата индустрия четете в Investor.bg!
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.