IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

"Интервюто" спечели над 17 млн. долара само за уикенд

Филмът, влошил отношенията със Северна Корея, се радва на огромен интерес

Снимка: Reuters, архив

Снимка: Reuters, архив

Сатирата "Интервюто", подпомогната от шума, който се вдигна около приписаната на Северна Корея кибератака срещу "Сони пикчърс", спечели над 15 милиона долара от онлайн продажби и 2,8 милиона долара от продажбата на билети в ограничен брой киносалони в дебютния си уикенд, предаде Ройтерс, позовавайки се на филмовата компания.

"Сумата е впечатляваща", казва бокс-офис анализаторът Джеф Бок.

Комедията, в която се разказва за заговор на ЦРУ за ликвидирането на севернокорейския лидер Ким Чен Ун, е спечелила от онлайн дистрибуция и ограничено излъчване в кината приблизително толкова, колкото очакваха анализаторите от масовото й разпространение, което "Сони пикчърс" отмени заради отправените от хакерите заплахи.

От филмовото студио оповестиха, че сатирата "Интервюто" е била закупена или отдадена под наем над 2 милиона пъти, което я прави най-касовият онлайн филм на "Сони пикчърс".

Комедията с бюджет от 44 милиона долара с участието на Сет Роугън и Джеймс Франко излезе на екран миналия четвъртък в 331 независими киносалона. По данни на "Сони пикчърс" лентата е реализирала 1 милион долара през първия си ден по кината и още 1,8 милиона долара от продажбата на билети през следващите три дни от дългия празничен уикенд.

Много посетители и собственици на киносалони са споделили, че са подкрепили "Интервюто" в името на свободата на словото.

(БТА)
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата