IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Ето ги: Играчките от "Междузвездни войни"

Дисни използва пак маркетинговата си "сила" да лансира продуктите

Снимка: БТА

Снимка: БТА

Премиерата на новия филм от поредицата "Междузвездни войни" може да е след няколко месеца, но "Дисни" използва цялата си маркетингова "сила", за да лансира стотици играчки и други артикули, свързани с него, съобщиха Асошиейтед прес и Ройтерс.

Масивната маркетингова атака, наречена от "Дисни" "Силата в петък", обхваща всякакви видове медии в 18-часово "разопаковане" на моделите, стриймвано наживо в Ю Тюб. Големи магазини организираха специални промоции за пускането на играчките в полунощ. Фенове, облечени като щурмуваци или пясъчни хора, вече обсадиха магазините в Австралия и Япония.

Дроидът с големина на хамстер BB-8 и усъвършенстван боен кораб "Хилядолетния сокол" с дистанционно управление предизвикаха най-голям интерес в социалните мрежи. Освен тях се продават нови лазерни мечове, конструктори "Лего", фигурки и космически кораби, пише БТА.

Маркетинговата акция на "Дисни" и производители на играчки като "Хабсбро" и "Лего" предшества с три месеца излизането на екран на "Междузвездни войни: Силата се пробужда" - първия филм от новата трилогия, в който участват актьорите от оригинала от 1977 г. Харисън Форд, Марк Хамил, Кари Фишър.

Дори и в годините, когато не излиза нов филм, играчките от "Междузвездни войни" се продават за около 2 милиарда щатски долара по света. Експерти очакват тази година сумата да достигне 3 милиарда долара, а догодина да е още по-голяма.

Започналото в Сидни представяне на новите играчки от "Междузвездни войни" продължава в Азия, Европа, Канада, Северна и Южна Америка

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата