Друга голяма верига киносалони пък съобщи, че все още не е решила дали да покаже филма "Смъртта на един Президент" или не.
Неговата премиера е насрочена за 27 октомври и създателите твърдят, че интерес за излъчване има от много регионални кина, въпреки че големите вериги не го гледат с добро око.
Лентата е заснета като документален филм, който проследява политическата драма, съпътстваща разследването на убийството на Буш през октомври 2007 г.
Филмът предизвика горещи дебати, тъй като съдържа кадри, които използвайки възможностите на дигиталните технологии, показват как Буш бива застрелян.
Regal Entertainment Group, най-големият оператор на кинозали в САЩ с над 6 300 екрана в 40 щата няма да покаже филма, заради противоречивото му съдържание, съобщава говорител на компанията.
"Не смятаме, че е уместно да се представя бъдещото убийство на който и да било президент, затова няма да излъчим филма в нито едно от нашите кина", каза той.
По думите му компанията е получила многобройни обаждания и имейли в подкрепа на решението й и дори филмът да се превърне в хит в други кина тя не смята да променя позицията си.
Подобно е мнението и на Cinemark USA, която има около 2 500 екрана в 34 щата.
Филмът, дело на британския режисьор Гейбриъл Рейндж и вече направи своя дебют през септември на Международния филмов фестивал в Торонто, където спечели награда на критиката.
Това не е първият случай на негативни нагласи спрямо филма. По време на фестивала в Торонто някои вестници отказаха да поместят рекламни материали за "Смъртта на един Президент". Други медии пък коментираха, че целият шум около филма е много по-успешен от самия него.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.