"Коя друга филмова компания е изразходвала 200 млн. долара в България през последните години," попита Дейвид Варод, директор на Ню Имидж България на пресконференция днес. На 24 юни Агенцията за приватизация избра Ню имидж България за купувач на 95 процента от капитала на Бояна филмс. Офертата на избрания купувач включва цена от 6,254 млн. евро и инвестиции от 15,6 млн. евро.
Само последният филм “Черната далия” е бил с бюджет 50-60 млн. долара, от които 25% са били изхарчени в България, уточни Варод. Другите му аргументи в цифри са производството на продукции за 100 млн. долара в Бояна филм през 2005 г. и 150 млн. долара през 2006 г., както и изграждане на 20 хил. кв. м студийни площи, от които 7 хил. кв. м през 2005 г. Вмомента студията на Бояна филм са с площ 2 хил. кв. м.
С Ню Имидж са свързани доходите на около 600 семейства, каза Дейвид Варод, който снима филми в България от 7 години и е привлякъл актьори като Жан-Клод Ван Дам, Стивън Сийгъл, Патрик Суейзи и др.