Без значение дали я харесвате или не, трудно е да се отрече, че Лана дел Рей е може би най-ярката нова звезда на 2012.
Тя се появи през 2011 г. с дълбокото Video Games, a както и критиците бяха предрекли, завоюва милиони фенове, особено сред женската аудитория, с излизането на първия й студиен албум Born To Die през януари и последвалите го сингли, превърнали се до един в хитове – Born To Die, Blue Jeans, National Anthem и Summertime Sadness.
Сега Лана продължава да бъде все така продуктивна и ще зарадва своите почитатели с осем чисто нови сингъла, но не в нов албум, а в преиздадена версия на дебютния си, носеща името "Paradise Edition".
Водещият сингъл от нея – Ride, вече излезе и получи широк отзвук, главно заради ефектното си 10-минутно видео, режисирано от майстора Антъни Мендлър. Кавърът Blue Velvet пък беше първият издаден от новите сингли, като беше включен в мащабната рекламна кампания на H&M, чието лице е апетитната изпълнителка. Останалите шест нови продукции също не отстъпват по качество на тези, като в тях певицата е заложила и на доста скандални текстове, сред които се откроява този на Cola (Pussy).
След като получи признанието на музикалната общност и на феновете, беше очаквано да видим преиздадена версия на толкова добре продавания Born To Die – доста обичана маркетинг стратегия за комерсиалните музиканти от последните години, чийто успех в сравнение с издаването на чисто нов албум обаче е съмнителен.