По повод Световния ден за борба с ХИВ/СПИН Тиесто и легендата Боно обединиха усилия в нова благотворителна кампания, насочена към болните от тежката болест по света и специално в Африка, където всеки ден се раждат средно по 900 болни бебета. Кампанията е на известната организация Project RED, в която в името на добрата кауза дарения правят огромни компании като Nike, Apple, American Express, DELL, Starbucks, Gap и други.
Легендарният фронтмен на U2, който е известен като отдаден филантроп, е водещото лице на организацията от създаването й през 2006 г., а през тази година новата кампания на RED цели да събере пари, но най-вече да подобри осведомеността на хората в цял свят относно ХИВ/СПИН.
За тази цел организаторите са решили да използват силата на музиката и специално една от най-бурните и енергични сцени в последните години – електронната. На помощ на Боно идва Тиесто, който също така се е доказал като доста деен в подобни начинания - с миналата си кампания Dance4Live, станала доста популярна благодарение на едноименния хит.
Основната част от тази кампания е свързана с издадената компилация Dance (RED), Save Lives, в която водещ сингъл е общото парче между Тиесто и Боно – електронна версия на неговото Pride (In The Name Of Love). В албума блестят обаче и още много от най-големите имена на електронната сцена с основни хитове на последните две години – Laidback Luke, Swanky Tunes с Make Some Noise, Afrojack, Martin Solveig с The Night Out, Tommy Trash с The End, Sander van Doorn с Koko, Avicii с Bromance, Hardwell, Diplo с Express Yourself и Get Free и още много други страхотни попълнения.
Приходите от продажбите ще отидат за болни жени в Африка, където според проучванията само 40 цента на човек на ден са нужни, за да се предпази болестта да не се предава от заразените на техните деца.
Втората част на кампанията пък ще са няколко впечатляващи електронни събития на 1 и 2 декември с участието на Тиесто, Калвин Харис, Avicii и още много други, които ще бъдат излъчвани на живо в официалния сайт JoinRed.com.
Публиката обикновено остава раздвоена в мнението си за такива кампании, като никога не става ясно доколко стремежът е да се постигне дадена цел, която често е и непостижима, и доколко да се направи малко по-добър имидж, но със сигурност съществуването им прави поне малко за подобряването на дадения проблем.