ММ отново успя да разчупи традициите, като възложи дизайна и програмирането на сайта на съвсем непознати и млади хора, заредени с идеи и креативно настроени, научи Tialoto.bg.
Човекът, който стои зад дизайна на сайта, е само на 20 години. Учи право, но се занимава серизоно с уеб дизай от четири години. Това че е толкова млад обаче не му е попречило да спази всички изисквания за подобна телевизионна уеб страница на световно ниво.
“Имах пълна свобода при правенето на сайта”, казва Момчил. Това потвърди и програмният директор на телeвизия ММ Михаил Вучков. “От моя седемгодишен опит в телевизията съм се уверил, че когато гласуваш доверие на млади и креативни хора и им дадеш възможност да се докажат, при 90 на сто от случаите, резултатът е страхотен”, казва Вучков.
Дизайнът и програмирането са завършени за два месеца, като идеята е той да напомня възможно най-много на телевизията и да бъде възможно най-добре изграден визуално и да е полезен на потребителите.
В ММ не се притесняват, че телевизията и сайтът им могат да бъдат сравнявани с MTV. Според Мишо Вучков не може да се бяга от програмна схема и една монотипна норма, която се налага за музикалните телевизии. И в това отношение обаче сайтът запазва оригиналния облик, който телевизята има.
Феновете на култовото предаване Timeout вече ще могат да намерят инфо за него на новия сайт, а не както досега на avtora.com/timeout. Това е част от програмната политика на телевизята, категоричен бе Вучков.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Човекът, който стои зад дизайна на сайта, е само на 20 години. Учи право, но се занимава серизоно с уеб дизай от четири години. Това че е толкова млад обаче не му е попречило да спази всички изисквания за подобна телевизионна уеб страница на световно ниво.
“Имах пълна свобода при правенето на сайта”, казва Момчил. Това потвърди и програмният директор на телeвизия ММ Михаил Вучков. “От моя седемгодишен опит в телевизията съм се уверил, че когато гласуваш доверие на млади и креативни хора и им дадеш възможност да се докажат, при 90 на сто от случаите, резултатът е страхотен”, казва Вучков.
Дизайнът и програмирането са завършени за два месеца, като идеята е той да напомня възможно най-много на телевизията и да бъде възможно най-добре изграден визуално и да е полезен на потребителите.
В ММ не се притесняват, че телевизията и сайтът им могат да бъдат сравнявани с MTV. Според Мишо Вучков не може да се бяга от програмна схема и една монотипна норма, която се налага за музикалните телевизии. И в това отношение обаче сайтът запазва оригиналния облик, който телевизята има.
Феновете на култовото предаване Timeout вече ще могат да намерят инфо за него на новия сайт, а не както досега на avtora.com/timeout. Това е част от програмната политика на телевизята, категоричен бе Вучков.