Феновете на електронната музика у нас започват да стават все по-редовно жертва на жадни за изсмукване на пари клубни интереси.
Въпреки че в България по-често започват да гостуват ди джеи от световна класа, организацията на тези купони е на смущаващо ниско ниво.
Пореден пример за подобно изнудване беше партито на чаканата с голямо нетърпение ди джейка Систър Блис на 28 януари в столичния клуб Ялта.
Една от най-добрите в професията и част от култовата формация Фейтлес се опита да вдигне адреналина на партито, но така и не успя.
Всъщност дори и Фейтлес да бяха дошли заедно с нея, плюс Карл Кокс и Арманд Ван Хелдън, пак не биха успели да оправят купона.
Отвореният отново преди няколко месеца клуб явно си е поставил за цел да работи повече от маргинално. Цената за входа на тематичните партита е минимум 20 лв., която автоматично отказва дори и най-запалените фенове. Тези, които са се съгласили да ги дадат обаче се чудят за какво ли са го направили.
В клуба биват пускани всякакви хора. Всъщност абсолютно всички, които биха се съгласили да платят 20 лв. за вход. Вероятно и ако някой клошар има 20 лв., ще пуснат и него. Това е лесно обяснимо само като видите що за индивид е фейс контролът.
Професията на фейс контрол в клубовете в нормалната част по света е доста отговорна. Той трябва да умее да преценява дали клиентът е в настроение да се забавлява, все пак дали има пари да си поръчва (нали от това печели заведението), дали ще създава проблеми, отговаря ли на типа клуб (тоест дали би му било приятно). Ако той не покрива тези критерии, спокойно му се обяснява, че не е желан и т.н в този стил. Всъщност в Ялта, от момичето на входа явно нищо не зависи и тя изпълнява нареждания "отгоре".
В този случай ти стигат 20 лв. за вход, да нямаш повръщано по тебе и си вътре. Вероятно затова в клуба беше пълно с някакви хора, които изглеждаха доста смачкани от живота и с видима възраст доста над средната. Не че те нямат право да идват в такива заведения, напротив.
Но явно единствената идея на тези образи, дошли в Ялта, на които със сигурност Систър Блис им звучи като нещо подобно на стохастичен осцилар, беше да зяпат втренчено танцуващите под електронните звуци момичета.
На всичкото отгоре тези хорица ближат по една малка водка в продължение на часове, а понякога дори и за това нямат пари. Честно казано, не е ясно на кой фен ще му е приятно някакъв чичко да следи гаджето му с влажен поглед и да наблюдава всичко случващо се като невменяем.
Естествено, че надъханите фенове никога няма да дойдат отново в клуба при гледката на подобни клиенти, които освен 20-те лв. вход със сигурност не носят други приходи.
Друга клубна особеност на Ялта е, че в програмата са включени някакви странни същества, изглеждащи като дошли от клуб за травестити, които излизат и се кълчат на сцената пред ди джейския пулт.
Понякога към тези „девойки“ се присъединява и дамата от фейс контрола, която също е издържана в подобен стряскащ вид, и купонът става пълен.
Не е чудно, че при тази жалка картинка в съботната вечер, най-големият и престижен клуб за електронна музика в София беше полупразен. И то при наличието на подобен ди джей. Повече от жалко.
Не е много трудно организаторите да проявяват повече изобретателност при привличането на клиенти. Толкова ли е сложно да измислят промоция на напитки, в цената на входа да бъде включена някаква тийзинг акция - има толкова много варианти, които биха донесли много приходи и истинско клубно настроение. Да не говорим, че рекламната кампания за партито беше символична, а феновете не бяха ухажвани и привлечени по никакъв начин.
Това, което не се осъзнава от организаторите е, че хората, които идват на клубни електро партита, са доста взискателна аудитория. Повечето от тях са гледали ди джеите, които идват тук, в чужбина и критериите им са доста завишени.
20 лв. вход, танцуващи псевдо-травестити и чичковци не са това, за което биха дошли. Да не говорим, че входът за партито на Пол Оукънфолд на 16 януари беше 40 лв. Това е повече от смешно, като се има предвид, че ВИП билетите за концерта на Депеш Мод струват 50 лв., а най-евтините бяха по 25 лв.
Колкото и да не ми се иска да го призная, поп-фолк клубовете се усетиха за правилната политика и рекламират бясно, намаляват цените, правят промоции и отстъпки, с цел привличането на повече и повече клиенти. Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Пореден електронен клубен провал разочарова София
Феновете на електронната музика у нас започват да стават все по-редовно жертва на жадни за пари собственици на клубове
31.01.2006 | 10:18 ч. Обновена: 03.01.2025 | 21:54 ч.
Новини
-
Кая Гербер и Остин Бътлър се разделиха
-
Защо Доналд Тръмп иска Гренландия?
-
Клоуи Кардашиян отрече да е забременявала от бившия на сестра си
-
8 знака от Вселената, че ви очакват положителни промени
-
Афлек обещал на Джей Ло приказка, но станало кошмар
-
Тръмп: Разбирам защо Русия не иска НАТО в Украйна
-
Украинската армия няма идея накъде да се оттегли след загубата на Курахово
-
ГЕРБ: Преговорите за съставяне на правителство продължават без ДБ
-
Лошият расист е мъртъв: Хиляди празнуваха смъртта на Жан-Мари льо Пен ВИДЕО
-
Костадинов като Тръмп, иска Македония и Южна Бесарабия към България
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата