Чрез конкурси като Евровизия можем да достигнем до младата аудитория, която целево искаме да привличаме за пътувания в България.
Това посочи вицепремиерът и министър на туризма Марияна Николова по време на среща с Виктория Георгиева, която ще представя страната в предстоящото издание на събитието, и родните организатори на надпреварата.
Благодарение на нейното участие имаме възможност да популяризираме както талантите у нас, така и разнообразните природни и културно-исторически богатства, коментира Николова. По думите ѝ подобни международно утвърдени конкурси са добра платформа за маркетинг на България като бранд и туристическа дестинация.
По думите ѝ конкурсът би могъл да бъде още една инициатива, чрез която да отправим послание към публиката, че България е сигурна и здравословна дестинация за пътувания дори по време на разпространение на Ковид-19.
Организаторите на конкурса информираха, че надпреварата има публика в цял свят, като финалът се гледа от повече от 200 млн. зрители в 42 държави. Според анализите България е фаворит за победа, което ще е възможност да се насочи вниманието към страната и тя да се позиционира като привлекателна туристическа дестинация.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.