IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Предизвестената смърт на една кучка

Мадона издаде най-жалкия сингъл в кариерата си и забрави, че тя диктува вълната, а не някакви момчета от махалата

Новият имидж на Мадона не е скандален. Не е и провокативен. А жалък. Снимка: Стивън Клайн

Най-опасното в шоубизнеса е, когато един артист забрави да бъде себе си. След това започва и да се повтаря. Досега смятах, че единственият човек, който е имунизиран срещу това, е Мадона.

За над 25 години кариера Девицата от Илинойс не беше правила нито една грешна стъпка. Всяко нейно превъплъщение не бе някаква художествена самодейност, а носеше разтърсващо културно послание – от „играчката за момчета“ от "Burning Up" през ръката между краката на „Express your self“ до диско кралицата по трико от „Confessions“.

Именно тази безгрешна редица от послания промениха света на популярната култура завинаги.

Ценното е, че Мадона никога не се е вслушвала чак толкова в армията от PR-и и имиджмейкъри около нея. Успехът й се дължи на безпогрешния й инстинкт да заложи на правилната карта. Да рискува, но да каже: „Да, ш*байте се к*пелета, това съм аз, ако не ви харесва – пак се ш*байте“.

И хората я харесваха. Гей светът първи я хареса, после сексуалнo-садистичната й революция дойде точно като по поръчка за изтощената средностатистическа американка, която забеляза, че съществуват доста начини да изрази себе си.

Да не мислите, че Саманта от „Сексът и градът“ би правила свирка на куриера в офиса си, ако не беше сексуалната свобода, вменена именно от Мадона?

Нейното послание винаги е било да изрази себе си и точка.

За съжаление точно тя измени на себе си. С новия сингъл от така дълго чакания 11-ти студиен албум "Hard Candy". Най-малко съм очаквал аз да кажа такова нещо, защото уважам повече от всичко това, което Мадона прави, но в този случай няма как да си затворя очите (и ушите).

Сингълът излезе по радиостанциите на 17 март и се нарича „4 minutes (to save the world)“.

Песента е продуцирана от вездесъщия Тимбаленд, който и пее с неговото втръснало тананикане. В парчето припява и Джъстин Тимбърлейк.

Това обаче са четирите най-срамни минути в кариерата на Мадона. Защото никога не е звучала толкова безлично. Смес между скапан поп и електронно R&B (???), което е идеално за очистително.

На нейно място в песента можеше да пее преспокойно Нели Фуртадо или  Маргарита Хранова. Нищо чудно и да биха звучали по-добре от нея.

Да яхне вълната на много модния в момента Тимбаленд не е добра идея. Защото самата Мадона трябва да задава тренда, а не да следва свирните на момчетата от махалата.

Сякаш си е измила ръцете като за последна продукция за Уорнър, които я подкрепят от началото на кариерата й.

Ако този дух е в целия й албум, това ще е голямо падение и то точно за 50-годишнината й, която ще чества този август.

Като се сетя за „Ray of Light“ (дело на Уилям Орбит и Мадж) и Мируейс, който седи зад „Music“ и „American Life“, ми идва да зарева с глас.

Досега за най-слаб албум на Мадона е сочен именно „American Life“,въпреки че според мен това е най-вдъхновящото й музикално творение, с най-брутално откровените текстове, които е създавала.

Със сигурност Уилям Орбит или Мируейз биха продуцирали 14 мега милиона пъти по-добро парче от „4 minutes“ дори ако са изпаднали в кома и са преживели лоботомия.

Повечето от 12-те парчета в новия й албума „Hard Candy“, който трябва да излезе на 28-ти април, са продуцирани от Фарел, който също вече прилича на продуцент-полуфабрикат, работил с всички известни.

Единствено 'Devil Wouldn't Recognize You' и 'Voices' са продуцирани от Мадона. Та надеждите ми са за тях.

На корицата на албума си Мадона позира като „строга господарка“ боксьорка. Стига вече. Видяхме го в „Human Nature“, видяхме го и съвсем скоро – на „Confessions tour“, сега пак. Не е скандално, а е изтъркано.

Мадона готви и юбилейно турне. На фона на звука който извади с малоумния трак „4 minutes“ не мога да си представя какво ще е шоуто, въпреки че Мадона ги умее тези работи.

Тя сама вдигна летвата с последните си три турнета „Drowned World“ от 2001 г., „Re-Invention“ 2004 г. и „Confessions“ от 2006 г., които безспорно са най-добрите артистични спектакли (каква дума, ама какво да се прави) правени някога от поп изпълнител.

Така че предстои да видим дали ще викаме Кучката-кралица е мъртва или да живее Кучката-кралица. Но така или иначе май всички се измориха от провокацията с кучката.

Oще от мен

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Музика
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата