IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Мадона и Стийв Джобс – тенденция, мода или мания?

В бизнеса и в живота е като на сърф. Важно е да избереш издигащата се вълна, смята Сам Хил, автор на "60 тенденции за 60 минути"

Мадона и Стийв Джобс – тенденция, мода или мания?

Готови ли сме да анализираме тенденциите? Може би ни е писнало от анализи и размисъл. В книгата “60 тенденции за 60 минути” си Сам Хил дава много практически и теоретични примери как да разпознаваме и да се възползваме от важните бизнес тенденции.

Авторът дава решения и проверени стратегии на интересни и запомнящи се случаи от практиката. Те биха били полезни на всички, които се занимават с маркетинг. Сам е консултант по стратегически проблеми и добре познато име за много топ мениджъри по света.

В “60 тенденции за 60 минути” Сам Хил обръща голямо внимание на разликата между маниите, модата и тенденциите. Майсторите на тенденции са винаги любопитни. Те винаги търсят необичайни връзки.

Каква е разликата между маниите и тенденциите? Маниите са краткосрочни тенденции, предизвикани от масов импулс. Често маниите нямат логика. Появяват се по разписание като не може да се предвиди какво ще представляват.

Модата, от своя страна, представлява циклични мании.

В историята са известни два типа създатели на тенденции – серийни и такива, които еднократно завладяват аудиториите. Серийните майстори на тенденции са професионалисти, които са изградили идеална кариери от правилното разчитане на тенденция след тенденция и са изградили бизнес след бизнес върху тях.

Такива са поп звездата Мадона, основателят на Apple Computers и Pixar Animation Studio Стийв Джобс, собственикът на авиокомпания “Virgin” Ричард Брансън и много други.

Другата още по-завладяваща група хора са тези, които един-единствен път са разгадали тенденциите. Това са повече или по-малко обикновени хора, видели тенденция, отделили време, за да я разберат наистина и след това превърнали това разбиране в богатство.

В бизнеса и в живота е като на сърф. Без значение е колко си добър. Почти нищо не се случва, ако няма вълна, която да те поеме А за да успееш, трябва да я избереш. Но не коя да е. Има вълни, които дърпат надолу, други вече са отминали, а някои не са добри за вас. Трябва да знаете на коя вълна да се качите и коя да пропуснете.”, казва авторът на книгата Сам Хил.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата