“Интернет рекламата: мисията възможна” е заглавието на първата книга от българския автор, посветена на темата Интернет реклама. Книгата е написана от Жюстин Томс, издадена е преди броени дни от ИК Сиела и бе представена на голямо парти на 23 юни в столичното заведение “Грамофон”.
Текстът провокира маркетолозите, които все още не са „опитали“ от новата медия, като изтъква основните предимства и специфики на онлайн рекламата. Включен е обзор на формите и средствата за Интернет реклама.
Особен интерес предизвикват предоставеният подробен профил на аудиторията, анализът на успешни онлайн кампании, реализирани у нас, както и интервютата с водещи личности от бранша и маркетингови специалисти от фирми, вече рекламирали в българското уеб пространство.
Книгата е предназначена за мениджърите на фирми или маркетинг отдели, които все още не са рекламирали онлайн, за рекламистите, маркетолозите, планьорите, дизайнерите.
Това е петата книга на Жюстин Томс, посветена на Интернет тематиката - след три, фокусирани върху уеб дизайна, в съавторство с Венци Джамбазов и “Първите в българския Интернет” – летописна книга за първите десет години от развитието на новата медия, в съавторство с Горица Белогушева. Всички са издадени от ИК Сиела.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.