През ноември технологичният гигант Apple е имал повече онлайн клиенти от най-голямата американска верига за търговия на дребно Walmart Stores.
Apple е единственият търговец, освен Amazon и eBay, сред 15-те най-посещавани уебсайта в САЩ през ноември, пишат ComScore, цитирани от Ad Age.
Apple е на 13-о място по посещаемост в американското интернет пространство през ноември. Amazon е най-големият търговец в тази категория и е на 5-о място, Ebay е на 15-о, а Walmart – едва на 18-о място.
Как е възможно технологична компания да победи в тази категория най-големия в света търговец на дребно?
Отговорът е лесен – заради iTunes. Магазинът за цифрово съдържание е допринесъл с 30% за 79-те млн. уникални американски посетители на Apple.
Базираната в Купертино компания е имала почти толкова онлайн посетители, колкото и най-голямата онлайн страница на вестник в страната – тази на The New York Times.
Огромният трафик в iTunes е добра новина за онези компании, които искат да продадат онлайн продуктите си.
Дигитално съдържание, което включва книги, музика и тв-шоута, е най-бързо растящата категория в електронното пазруване в предколедния сезон, показват данни на ComScore.
Като цяло продажбите в интернет отчитат ръст от около 15% спрямо миналата година, но продажбите на дигитални стоки са с двойно по-висок ръст.
На Коледа се сваля повече съдържание, отколкото през всеки един друг ден през годината. Наричат го и "Download Day" (денят на свалянията, б. ред.) заради факта, че тогава потребителите зареждат със софтуер и съдържание новополучените си за празника джаджи.
Седмицата между Коледа и Нова година традиционно е най-натовареният за сваляне на дигитално съдържание период през годината.
Още новини от сферата на комуникациите четете в Investor.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.