IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Десетки жертви във влакова катастрофа в Индонезия


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

8
пуфпаф
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Нямаш си представа младежо,колко инциденти стават при единична жепе линия. И какви закъснения са ставали в тежки зими. Влаковете се движат един срещу друг,разминаваха се на някоя гара. И единият като закъснееше,повличаше останалите. И пътуването се удължаваше с няколко часа още. А в летните жеги е голям "кеф" пътуването с парен локомотив.Особено на завоите.
отговор Сигнализирай
7
пуфпаф
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Германците са превозвали и товари. Я ми кажи колко тона е можел да пренася един камион до 60-те години на 20 век? Говориш пълни глупости. Ние имахме ДСО Тексим и след разтурянето му СО Мат. Тъй че се превозваха товари и с камиони.
отговор Сигнализирай
6
пуфпаф
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
А ти да не ИСКАШ ДА КАЖЕШ, че след 1989 г. някой щеше да удвоява царските железни пътища и да ги електрифицира? Да строи сега електрически подстанции и контактна мрежа? Явно ти не разбираш нещата. Обясненията ти са нелепи. Още през 60-те години имаше превози на товари с огромни тирове, каквито и сега не съм виждал. защо да не превозват с Жепе щом тогава нямаше *** банди да спират влакове и ги грабят, както е сега при демокрацията? германия има много по-развита жепе мрежа от нас.
отговор Сигнализирай
5
Ъъъъ
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Товарните превози на БДЖ години наред са на печалба, колега. БДЖ е на загуба заради пътническите превози...До 2 - деде, по-голямата част от линията София-Перник е единична от както съществува. Не съм чувал да са ставали такива катастрофи, а ти...?
отговор Сигнализирай
4
Жо
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До 2 пуфпаф: ИСКАШ ДА КАЖЕШ, че ако не е бил другарят ти Живков, още щяхме да сме с парни локомотиви и единични ЖП линии? Явно не ги разбираш нещата. При социалистическата икономика, държавните предприятия ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ползваха за превоз ЖП транспорт. Затова той беше много интензивен. Сега превозите се извършват масово с камиони. БДЖ няма товари за превоз и загива, защото рентабилността на ЖП транспорта се определя от превозваните товари. Пътническите превози не носят печалба.
отговор Сигнализирай
3
stanio
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
predi 10 dena patuvah sas sa6tiq vlak ...
отговор Сигнализирай
2
пуфпаф
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
СЪЩОТО ЩЕШЕ ДА СТАНЕ И С НАС, АКО ТОДОР ЖИВКОВ НЕ БЕШЕ УДВОИЛ СЕВЕРНАТА И ЮЖНА ЖЕПЕ МАГИСТРАЛА. ПОЧТИ 100 ГОДИНИ СЛЕД ОСВОБОЖДЕНИЕТО ВЛАКОВЕТЕ ВЪРВЯХА ЕДИН СРЕЩУ ДРУГ ПО ЕДНА ЛИНИЯ. СТАВАХА ГОЛЕМИ ЗАКЪСНЕНИЯ. КОГАТО ЕДИНИЯ ВЛАК СЕ ЗАБАВИ ВСИЧКИ ЗАКЪСНЯВАХА. НЯМАШЕ МНОГО КОЛИ И ВЛАКОВЕТЕ БЯХА МАСОВИЯ ТРАНСПОРТ. ПРИ ЖИВКОВ ЖЕПЕ ЛИНИИТЕ СЕ УДВОИХА И ЕЛЕКТРИФИЦИРАХА. ПОСЛЕДНИТЕ ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ ПЪТУВАХА В 1970-1971 Г. ПРИ ЖИВКОВ ГИ СМЕНИХА С ДИЗЕЛОВИ И ЕЛЕКТРИЧЕСКИ.
отговор Сигнализирай
1
селянин
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
За съжаление след време това ще е ежедневие и при нас,ако не се отделят средства за ремонт на железния път и подвижния състав
отговор Сигнализирай
Новини