Швейцарците са най-малко вманиачени по телевизията в Европа - по-малко от една трета (31%) от тях прекарват всеки ден повече от два часа пред телевизора си. Начело в класацията са Франция със 70%, следвана от Холандия с 66% и Белгия с 64%, според проучване, публикувано във вторник.
Анкетата на UPC/Cablecom е проведена сред 6 000 зрители. В Швейцария тя се провежда за първи път тази година и за втори път в 13-те страни, в които присъства европейският телевизионен и телекомуникационен оператор UPC Broadband, подразделение на щатската компания Liberty Global.
По-голямата част от запитаните се интересува от новите технологии, като по този показател най-активни са швейцарците - 77%, което е над средното ниво за Европа от 71%.
Две трети от швейцарците сядат пред телевизора, за да получат информация. Голяма част са убедени, че прегледът на новините отразява реалността.