Водещ бранд на супермаркети във Франция обяви, че започва да поставя етикети с предупреждения за цените на някои продукти, обяви Фигаро.
Това се прави за продуктите на някои производители. Става въпрос за стоки, които са намалени по размер, но с повишена стойност.
Решението е на магазините Карфур. Оказва се, че някои продукти са продължили да поскъпват, дори след поевтиняването на основни суровини.
Продуктите са на някои от водещите брандове в европейски мащаб. В момента магазините на дребно се готвят за мащабни преговори с големите компании.
Идеята е да се направят достъпни основни стоки. Френското правителство работи с водещите магазини, за да уреди намаляване на стойността на основни храни.
От там обявиха, че ще ги подкрепят в разговорите с компаниите.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.