Световният лидер в производството на диаманти - компанията De Beers, удвоява бюджета на коледната си рекламна кампания, съобщава Интерфакс.
В условията на финансова криза бижутерите се опитват да обяснят на потребителите, че диамантите са висша ценност, която не губи стойността си с времето.
От компанията твърдят, че според изследване на първо място в списъка с коледни подаръци на заможните им клиенти са именно диамантите, изпреварвайки значително всички други предпочитания.
"Има две неща, които са по-трайни от времето. Едното от тях е любовта", се казва в рекламния слоган на De Beers.
Ето защо не е чудно, че световният лидер в производството на "най-добрите приятели на момичетата" се е заел да спасява ситуацията.
Добрата новина за онези, които не възнамеряват да изневерят на тази своя страст е, че благодарение на силно спадналото търсене цената на диамантите на световния пазар се е понижила с цели 15-20%.