Според ново проучване във Великобритания около 18% от британците са се решили на важната крачка да си купят собствено жилище докато са били в пъб. 24% от от собствениците на жилища, анкетирани за Zoopla, също казаха, че местната кръчма е повлияла на решението им да купят настоящия си дом.
Повече от една трета от британците споделят, че не биха направили оферта за дом, ако се намира твърде далеч от кръчма, като 13 минути пеша е идеалното разстояние, пише The Independent.
Около половината от анкетираните откровено споделят, че са взели важното решение след като са пийнали няколко чашки.проучването е направеното между 2000 собственици на жилища в Обединеното кралство, през ноември от Mortar Research.
Много собственици на жилища са включили пътуване до местната кръчма като част от процеса на оглед на дома, като малко над една трета казват, че са посетили кръчма преди или след оглед на дома.
Много от анкетираните вярват, че местните пъбове са отражение на общността и смятат, че е важно да се намерят места за общуване на местно ниво.
Дан Копли, потребителски експерт в Zoopla, каза: “Изследването показва каква изненадващо силна роля играе местната кръчма в процеса на закупуване на жилище”.
Ема МакКларкин, главен изпълнителен директор на Британската бирена и пъб асоциация, каза: “Добрият местен човек предлага много повече от качествено питие; те могат да повишат цените на жилищата и също така са знак за истинска социална стойност в техните общности.
“Това също е място да срещнеш нови съседи и приятели, да наваксаш всички местни новини. Кръчмите са жизненоважни за кръвоносната система на нашите общности и последното нещо, което всеки новопостъпил човек иска да види, е местният да затвори вратите си”, откровена е МакКларкин.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.