IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Великденска оферта от Белия дом: Брънч с Мелания за $200 хиляди

Ще видим ли Великденския заек да шофира Tesla?

Pixabay

Pixabay

Администрацията на Доналд Тръмп търси спонсори за ежегодното “търкаляне с великденски яйца” в Белия дом, в разрез с традицията, която вероятно ще привлече допълнително внимание към отношенията на неговото правителство с корпоративните поддръжници.

Представителен документ, получен от CNN и New York Times, показва, че физически лица или компании могат да платят до 200 хиляди долара, за да бъде тяхната марка или име прикрепено към събитието, с обещанието, че инвеститорите ще спечелят "ценна видимост на марката и национално признание“.

“Като си партнират с тази историческа традиция, спонсорите могат да се ангажират с разнообразна публика, да демонстрират своя ангажимент към общността и образованието и да се присъединят към обичано американско събитие“, се казва в документа.

Има три спонсорски пакета - най-ниския пакет е на стойност $75 хиляди, следва този от $100 хиляди и най-големият е $200 хиляди. “На потенциалните спонсори се казва, че ще могат да “се ангажират с пресата на Белия дом на Южната поляна“ и че фирмените им лога ще се появяват върху знаците на събитието.

Билетите за “търкалянето на великденските яйца” исторически се раздават безплатно чрез лотария. Но спонсорите на събитието ще получат до 100 билета за общ вход и 50 “ВИП билета“, което включва достъп до ексклузивен брънч в Белия дом, организиран от първата дама Мелания Тръмп.

Търкалянето на великденски яйца е основен продукт във Вашингтон от 1878 г., когато президентът Ръдърфорд Б. Хейс разреши на група ученици да търкалят яйца на Южната поляна в Белия дом. Събитието не минава без противоречия: черни семейства не са допускани до 1954 г., но оттогава се е превърнало в обичана традиция, която обикновено е без политика, пише The Guardian.

Новината, че правителството търси спонсори, идва, след като Тръмп проведе забележително събитие на моравата на Белия дом, което рекламира Tesla, компанията, собственост на Илон Мъск. На това събитие Тръмп описа Tesla като “страхотна американска компания“ и каза, че планира да купи една от колите.

Доналд Шърман, главен съветник и изпълнителен директор на Граждани за отговорност и етика във Вашингтон, каза пред CNN, че “никога преди не е виждал нещо подобно“, свързано с Белия дом.

“Разбрах, че има корпоративни спонсори за Великденското търкаляне на яйца“, каза Шърман пред CNN. “Това, което не съм виждал преди, е нещо като откровено привличане и използване на одобрението на Белия дом за предоставяне на корпоративно спонсорство.“

“Разбира се, че Великденският заек на Белия дом кара Tesla. Нямам търпение да видя снимката!“ коментира в социалната мрежа X Ричард Пейнтър, професор по право, юрист по етиката на Белия дом по времето на Джордж Буш-младши. “По мое време документът “щеше да бъде отхвърлен за около 30 секунди“, допълва той пред CNN.

Продуцентската компания Harbinger продуцира тържеството, а останалите приходи от спонсорство ще отидат в Историческата асоциация на Белия дом, организация с нестопанска цел, която финансира декорациите и ремонтите в имението на директора.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Свят
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата