Националната баскетболна асоциация (NBA) на Щатите създаде партньорство с две китайски компании – China Mengniu Dairy Co. и Shandong Satellite TV, за осъществяването на първото си риалити шоу, което ще се излъчва в страната, съобщава AdAge.
Шоуто ще представлява тримесечен баскетболен турнир, който ще започне с кастинг за участници в 64 китайски града. Играчите ще се съревновават, показвайки различни умения и ще получават точки на базата на представянето си във всеки кръг.
След последния мач в турнира играчът с най-много събрани точки през цялото състезание ще бъде обявен за най-успешен и ще спечели покриване на всички разходи по пътуване в САЩ за проби с отбор от нисшата лига на Националната баскетболна асоциация.
Бивши играчи от асоциацията като Даръл Доукинс, откриватели на таланти и треньори ще се появяват в някои от сериите на предаването, ще оценяват участниците, ще присъждат точки и ще определят кой състезател да премине към следващия кръг.
Shandong TV ще излъчва 50-минутен епизод от шоуто всеки петък от 22 май до 21 август от 21,30 часа. Финалното предаване ще бъде снимано на живо на 28 август с участието на китайски знаменитости.
Телевизионният канал, който е част от тв групата Shandong Television с общо шест канала, ще излъчи общо 2500 рекламни клипа за шоуто през следващите пет месеца.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.