Детето, оцеляло при самолетната катастрофа над Коморските острови, е 14-годишно момиче.
Спасителен екип го откри във вторник, вкопчено в отломка от разбития самолет.
Според неофициална информация на ДПА момичето е имало спасителна жилетка.
Часове наред детето се носило по вълните, хванато за парче от корпуса на машината.
Тя говори и е добре, съобщи Саид Абдела от спасителния екип, цитиран от The Times.
Момичето е в болница. Изтощено е, но няма значителни наранявания.
Оцелялата е от планинско село на архипелага, съобщи министърът на комуникацията Абдурахмин Бакар. По информация на Коморската общност във Франция обаче името й е Бакари Байа и е от Марсилия.
Смята се, че Бакари е единствената оцеляла от 153-мата души на борда.
По-голямата част от 142-мата пътници на Airbus A310 на Yemenia Air били в отпуска и се прибирали при близките си в родината. Много от тях били родом от една от най-бедните държави в света и живеели във Франция, най-вече в Марсилия.
Част от пътниците тръгнали с Airbus A330 от Париж, през Марсилия до йеменската столица Сана. Там се прекачили на 19-годишния A310, който след междинно кацане в Джибути трябвало да пристигне през нощта в столицата на Коморските острови Морони.
В изключително лошо време, със силен вятър и бурно море, пет минути преди планираното кацане, самолетът паднал в океана.
Според френския държавен секретар по транспорта Доминик Бюсро преди това са направени два неуспешни опита за кацане.
Рибар разказал, че бил видял самолета да пада, а жена от близко село споделила, че видяла пламъци, които избухнали в машината.
В сряда сутринта бяха открити черните кутии на самолета, който е произведен през 1990 година и има почти 52 хиляди летателни часа.
Френските власти съобщават, че самолетът два пъти е получавал негативна оценка в страната.
Проверка на френската служба за гражданска авиация през 2007 година открила много технически проблеми, затова машината не е имала право да каца във Франция.
Службите на ЕС са правили проверка на стандартите за безопасност на Yemenia. Авиокомпанията издържала проверката и затова не е в черния списък на авиокомпаниите, които нямат право да оперират на територията на Европейския съюз.
Сега отново ще се проверява дали на Yemenia ще бъде забранено да лети до ЕС.
От компанията отхвърлиха обвиненията за техническото състояние на машината.
"Самолетът нямаше никакви технически пропуски", казва заместник-директорът на компанията Али Сумари пред френския канал France24.
През май машината е минала на преглед в Airbus и той показал, че отговаря на международните стандарти.