Автомобилен салон в щата Мисури изпробва нов атрактивен метод за увеличаване на продажбите си.
Собственикът Марк Мюлер е обявил специален подарък на своите клиенти купили си пикап - подарък автомат Калашников АК-47, съобщи телевизия „Fox News”.
С този необичаен подход бизнесменът от малкото градче Бътлър е решил да вдигне продажбите на своята фирма.
Според замисъла му, по време криза и рязко свиване на търсенето на нови автомобили, за да накараш обикновения американец да си купи нов пикап е възможно само с помощта на друга вечна американска ценност – оръжието.
Кампанията на Мюлер започва през август, а ефектът от нея ще стане известен към края на годината.
Бизнесменът уточни, че няма да раздава на клиента автомат вместо ключове, но ще дава ваучър от 450 долара (толкова приблизително по думите му струва Ак-47 в САЩ) за покупка в специален оръжеен магазин.
"Клиентът, след като получи лиценз за този вид оръжие, ще отиде в магазина и ще се купи автомата самостоятелно, плащайки с ваучъра", споделя виждането си Мюлер, който е уверен, че хората ще проявят сериозен интерес към неговото предложение.
Колкото и да е странна подобна акция не е първата в историята на автомобилния салон.
По-рано собственикът на магазина е повишил равнището на продажби с ваучъри за покупката на пистолети.