IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Десетки загинаха при самолетна катастрофа в Иран


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

10
Sevdo
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
90 % от катасрофите са заради пилотска грешка,в части и от наземният обслужващ самолета екип.Руските самолети са толкова сигурни,колкото и американските,но на тях и забраняват да летят до САЩ и Европа заради шумните им двигатели.По статистика има повече паднали самолети Боинг,от колкото руски и нека да не забравяме,че няй големият самолет е руски.
отговор Сигнализирай
9
Сибирь
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Тука е пълно със залупеняци ! Самолетът е кацал с по-голяма скорост от позволеното,при спирането колелата се загряват,гумите се пръскат,самолетът става неуправляем. И веднага се появяват "експерти",да коментират надежността на техниката.
отговор Сигнализирай
8
западняк
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
А теб кой ти каза, че всички американски самолети са се разбили само от технически неиcправности?Имаме СРЕДНИ резултати от ДЕСЕТИЛЕТИЯ експлоатация! И американският показва 2-3 пъти по-добри резултати!! Като имаш предвид, че Боинг се ползва в по-богати страни, където хората летят повече, т.е. полетите са по-чести и по-дълги (средно).Ясно, че поддръжката е важна. Но щом поддръжката при социализма е била токлова лоша, защо пък самолетостроенето да е било по-надеждно? Къде е логиката??
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Кой ти каза че всички руски самолети са се разбили само от технически неиправности.Ако не виждаш има едни работи като пилотски грешки и метеорологични условия.А ако щеш вярвай, ама има и случай на ирански самолет свален от противовъздушн ракета, изстрелян от америакнски кораби - Iran Air Flight 655, also known as IR655, was a civilian airliner shot down by US missiles on Sunday July 3, 1988, over the Strait of Hormuz, toward the end of the IranIraq War.!!!
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Така ще почнат да гърмят и руските им атомни централи. И по-добре, в тоя тараф са все карабини.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
A crash survivor said the passengers felt air turbulence as they were landing and the plane bounced up and down on the runway.U.S. sanctions prevent Iran from updating its 30-year-old American aircraft and make it difficult to get European spare parts or planes as well. The country has come to rely on Russian aircraft, many of them Soviet-era planes that are harder to get parts for since the fall of the Soviet Union.
отговор Сигнализирай
4
западняк
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Само 6 от 23 аварии са след 1995. Повечето са от 70те и 80те год, когато е бил използван по-активно.
отговор Сигнализирай
3
техник
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Така е,но частите за този самолет вече не се пройзвеждат от 1995 година и за това стават аварии с този тип самолети.А понеже САЩ са наложили ембарго на Иран, и иранските компании не могат да си закупуват боинги,за това още кретат с "Илове"-те.
отговор Сигнализирай
2
западняк
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Aviation Safety Network: от 276 произведени Ил 62 са катастрофирали 22 (8%), докато примерно Боинг 747 - 48 от 1410 (3,4%), въпреки че 747 е навъртял много повече километри на парче.Е, как може още да има хора да се качват на руски самолет?? Ми като нямате пари за нормални самолети - ползвайте влак!
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Пак руски самолет. Нали бяха сигурни? Всяка седмица по един, това е сигурно!
отговор Сигнализирай
Новини