IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Уволниха 780 железничари в Румъния


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

5
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
"Уволнение" и "съкращение" са коренно различни термини. Първото се прави като административна мярка при неизпълнение на служебни задължения, и се назначава друг човек на мястото на провинилия се. При втория случай се закрива самото работно място. От толкова оригиналности почти във всяка статия лъха на простотия
отговор Сигнализирай
4
No 2 до 3
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Така ли ?? Приятелю, ако твоя кръгозор се простира до БДЖ, ми е ясна причината да ги говориш тези глупости, как всички БДЖ-та по всички земни кълбета били държавни.Я като знаеп толкова провери в UK колко държавни ж.п. превозвачи има (отговор НУЛА - всички над 26 жп ккомпании са частни).И тук не става дума за това дали железниците трявба да са държавни или частни. Говорим за това, че в нашите железници има ПРЕКАЛЕНО много хора, които отиват на работа само за да се разпишат и да взимат заплата.
отговор Сигнализирай
3
Николай
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Незнам до колко сте разбирачи, но говорите пълни глупости. В света няма железница която да е различна от държавна, и няма такава която да работи на печалба. Но това не я прави губеща индустрия. Просто по косвен път, развитите държави получават много повече от колкото са инвестирали в тях. Затова не се и замислят, а директно удрят финансови инжекции в железниците си.По темата: Румъния е голяма държава с голямо население, и е възможно тези фрапиращи на пръв поглед данни, да се окажат,оправдани
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Да, прав си...Железниците ни (БДЖ ЕАД, БДЖ ПП, БДЖ ТП, БДЖ ТПС, ДП "НКЖИ" и ДП "ТСВ") представляват кучпина губещи държавни предприятия на постоянна дотация (на практика на държавна издръжка) в които са назначени ДЕСЕТКИ ХИЛЯДИ служители, при невероятно раздут щат.Хорта там получават мизерни заплати, но само една малка част от тях наистина РАБОТЯТ. Повечето работят другаде, а в ЖП-то разчитат колкото да "върви стажа и осигуровките" и ако може нещо да откраднат (дизел или мед).
отговор Сигнализирай
1
РАЗБИРАТЕЛ
преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
МАЛКО СА ! В БЪЛГАРИЯ ИЗКУСТВЕНО СЕ ДЪРЖИ ГОЛЯМ ЧИСЛЕН СЪСТАВ НА БДЖ, ЗА ДА НЕ СТАНЕ БУМ НА БЕЗРАБОТИЦАТА !НЯМАТЕ СИ И ПРЕДСТАВА КОЛКО ДЕСЕТКИ ХИЛЯДИ *** РАБОТЯТ В ТАЗИ ГУБЕЩА ИНДУСТРИЯ
отговор Сигнализирай
Новини