IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Beck’s "разшири реалността" за незабравими преживявания

Немската марка бира е сред първите продукти на пазара на бързооборотни стоки в България, който интегрира AR технологията

Beck’s "разшири реалността" за незабравими преживявания

От няколко седмици освен на качественaтa бира, почитателите на Beck’s имат възможност да се насладят на първата в България augmented reality (разширена реалност) игра.

AR технологията работи, когато към истински обекти, които са заснети през камерата на компютър или смарт телефон, се добави дигитално съдържание.

В синхрон с иновативния си дух и желанието да подари на своите фенове още по-приятни и вдъхновяващи емоции, Beck’s разработи специална лимитирана серия с AR етикет.

На задния етикет на всяка бутилка Beck’s 50cl е поставен специален augmented reality маркер с изобразени слушалки. За да бъде разчетен кодът на маркера, е необходимо той да бъде насочен към уеб камера на компютър или смартфон с операционна система на Android.

Това може да се случи единствено на сайта на Beck’s www.becks.bg, като насочите маркера към камерата или си свалите специалното приложение на играта за вашия смартфон.

Успешното разпознаване на маркера стартира 3D анимация. И докато се забавлявате с нея, камерата на компютъра или смартфона разчита кода за участие в играта за специалната награда – билет за Spirit of Burgas.

Поводът за създаването на лимитираната серия с augmented reality етикет е именно най-дългоочакваният музикален фестивал в България, на който Beck’s е партньор за втора поредна година.

Марката от години използва различни технологични решения за по-атрактивното представяне на своите продукти.

Beck’s е сред първите в прилагането на augmented reality у нас и не за пръв път изненадва своите фенове с модерни технологични решения. Немската марка беше и сред първите в България, които интегрираха QR (quick response) кодовете, станали особено популярни в друга Beck’sperience кампания.

„Спряхме се на тази технология, защото тя предоставя на почитателите на марка Beck’s едно наистина ново и пълно изживяване - научават информация за марката и печелят награди, по един изключително приятен и забавен за тях начин. Днес най-ефективният път за успешна комуникация с потребителите е онлайн, където ежедневно всички ние прекарваме голяма част от своето време”, споделя Василена Даскалова, бранд мениджър на Beck’s в Каменица АД.

Цялостната разработка на augmented reality кампанията е по идея на рекламната агенция на марка Beck’s в България - Lowe Swing Communications, която обслужва марката от 2004 година.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Спонсорирани публикации
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата