Няма начин да не сте чували за сайтовете за колективно пазаруване. Истерията по тях расте със скоростта на светлината, а коментарите във форуми и социални мрежи смело задминават темите на деня и дори са крачка пред "В крак с времето".
С броя им се конкурират само самите сайтове, които никнат като гъби – всеки ден, всеки час.
Разбира се, както е редно, за всичко се намира решение. Така групон маниаците може спокойно да отдъхнат и да "кликнат" върху решението на техните шопинг терзания – агрегатор.
Много е вярно твърдението, че който иска – намира начин, а който иска да намери начин и да събере всичко ведно – просто заимства вече успешен модел за това от... САЩ.
Така по подобие на американския Yipit, Sabor.bg стана първият български сайт-агрегатор, събиращ всички оферти на едно място. В него клиентът вече наистина е цар.
Безкрайното скролване на мишката в търсене на исканата услуга е мит. В историята са и дразнещите e-mail спамове. Едно е ясно – всички печелят: потребителите – спестявайки време и усилия, а и групон сайтовете, защото офертите им се виждат и купуват от пъти повече потребители. А това пък се равнява на повече печалба в челния сблъсък с конкуренцията, всеки сайт за колективно пазаруване може да "свери" часовника си.
Единият от плюсовете за бизнеса пък е повече от ясен – колкото повече, толкова повече, или повече клиенти – повече закупени ваучери – повече печалба. Комисионата на агрегатора пък е по-ниска от средната за пазара, което отново води до по-висока печалба.
Така че ако сте собственик на ресторант, утре почукат на вратата ви и получите по-голяма от очакваното сума за определен брой закупени ваучери – не се тревожете. Това не е поредната измама, а желанието на българския групон пазар да е в "крак с времето" и тенденциите в своята сфера, а именно сайт-агрегатор, или всички оферти, събрани на едно място.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.