IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Един от най-големите B2B ресурси в света ALL.BIZ разширява присъствието си в България

Търгувайте по нов начин, търгувайте с целия свят!

Един от най-големите B2B ресурси в света ALL.BIZ разширява присъствието си в България

На 3 септември започна работа новият офис на компания  ALL.BIZ в България (гр. София).  ALL.BIZ —  международна мултиезикова търговска В2В платформа с годишна аудитория от 247 милиона потребители.

Ресурсът влиза в ТОП 500 на най-посещаваните световни портали по рейтинга на Google AdPlanner.

Броят на компаниите, които участват в системата, в момента надвишава 1 милион и продължава да нараства. В каталога ALL.BIZ могат да се намерят повече от 15 милиона стоки и услуги от 67 страни в света.

Компанията за първи път стъпи на българския пазар през август 2011 година с отварянето на офиса в гр. Пловдив. Като резултат от работата му в система ALL.BIZ вече се регистрираха 14 856 български компании, на адреса на които редовно постъпват запитвания и поръчки за продукцията им от цял свят, в това число Гърция, Русия, Румъния, Украйна, Полша, Италия, Германия, Турция и много други страни.

Към днешна дата към българските предприятия – участници в системата са постъпили 15 500 писмени запитвания и поръчки,  без да взимаме под внимание директните запитвания и заявки по телефон, скайп и e-mail.

C какво може да бъде полезен ресурсът ALL.BIZ за българските производители?

Регистрацията в ALL.BIZ ще Ви помогне в търсенето на нови пласментни пазари, каквито не може да предложи нито един друг електронен ресурс в света, тъй като ALL.BIZ решава един от главните проблеми в световната електронна търговия – езиковата бариера. Информацията за всички продукти в каталог ALL.BIZ се предава  на 26 езика, което я прави достъпна за потенциални купувачи от всяка точка на света.

Има ли нужда да се споменава, че в условията на глобализация това е едно решаващо предимство?

За по-голяма яснота можем  да сравним структурата на аудиториите на едноезиков български В2В ресурс (снимка 1) и ALL.BIZ (снимка 2). 

Както се вижда от дадените  графики,  80%  от аудиторията  на едноезиков национален В2В ресурс се състои от  български потребители, докато само 20%  от аудиторията им е от други страни.

Такъв тип онлайн система не може да постигне целите, свързани с насърчаването на износа. В същото време, аудиторията на многоезиковия ресурс ALL.BIZ представя всички региони в света: пазарите на рускоговорещите държави от ОНД, арабскоговорещите страни от Азия и Африка, пазарите на Европейския континент, Латинска и Северна Америка.

По такъв начин регистрацията в система ALL.BIZ предоставя много нови възможности за международното бизнес партньорство.

Търгувайте по нов начин чрез ALL.BIZ, търгувайте с целия свят!

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Спонсорирани публикации
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата