IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Българските компании в процеса на търсене на нови възможности

Най-ефективен у нас от В2B ресурсите е All.Biz

Българските  компании в процеса на търсене на нови възможности

В ситуацията на намаляващо търсене българските фирми са принудени да откриват нови възможности, както в рамките на страната, така и в чужбина, за да запазят позициите си на пазара или  да оцелеят в условията на криза.

За използването на тези възможности във висока степен  днес съдействат електронните пазари. Според статистиката тяхната аудитория през настоящата година демонстрира значителен ръст.

С особен успех се ползват В2В ресурсите, които могат да предложат на предприемачите излизане на нови пазари, необхванати от Европейската рецесия.  Най-ефективният от подобни ресурси, функциониращи в България, е Международният проект All.Biz.

Той обединява стоковите пазари на 67 страни от всички континенти с годишна аудитория от 247 млн. потенциални потребители. В каталога All.Biz към днешна дата са регистрирани над 1 000 000   компании и техният брой непрекъснато расте.

Предприемачите, които вече работят с ресурса, отбелязват високата му ефективност: „Благодарение на ресурса All.Biz се увеличи количеството на запитвания и поръчки  от чужбина, което даде възможност за успешно развитие на експортната дейност“, подчертава директорът на българската компания „Пана Груп“ Спиридон Панайотов.

Фирмата е специализирана в износа и вноса на хранителни продукти - растително масло, брашно, захар, мляко на прах, сладкарски и хлебни изделия. Според думите на Панайотов за последните години количеството на купувачи на сладкарски изделия на компанията са се увеличили в 2 пъти, благодарение на системата All.Biz.

Предприятието активно използва интернет технологиите в своята маркетингова стратегия, защото това е най-евтиният, практичен и достъпен начин за насърчаване на продажбите.

Преди  това „Пана Груп“ практически не е използвала рекламни инструменти, но с развитието на глобалната мрежа компанията обърна сериозно внимание на възможността за популяризиране на своите продукти на пазара.

По обективни причини бизнесът на „Пана Груп“ не винаги върви гладко. Продуктовият пазар има своята специфика. По време на летния сезон - от юли до септември - значително намалява потреблението на сладкарски и хлебни изделия. Фирмата се опитва да се справи със сезонността на пазара през лятото, предлагайки специални акции и отстъпки, както и усилено насърчава износа на продукцията си.

„През летния период ние много активно използваме системата All.Biz, търсейки партньори за снабдяване в чужбина, защото преодоляването на сезонния фактор е стратегически важно за нашата компания. Има възможност това да се осъществи, като увеличим доставките към други държави“, казва Спиридон Панайотов.

Компанията разполага с широка система за пласиране на продукти чрез своите партньори.  Повечето клиенти от Русия, Украйна, Молдова, Казахстан „Пана Груп“  намери благодарение на активната работа с ресурса All.Biz.

  Икономистите твърдят, че излизането на международните пазари и разширяването  мащаба на бизнеса придобива все по-голямо значение за компаниите в условията на глобализация.

Това позволява при наличието на по-малък финансов  ресурс да бъде постигнат  максимален резултат в икономическо отношение. В сегашните условията на бързо развитие на електронните пазари тази теория може да се провери и от българските фирми.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Спонсорирани публикации
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата